Na tegorocznych wybiegach zapowiadających jesienno – zimowe propozycje stylizacji nie zabrakło modowych niespodzianek – burgundowej kolorystyki, fasonu over-sized i geometrycznych printów. Modowym Must Have tego sezonu są okulary w energetycznych kolorach, z roślinnymi motywami na zausznikach
Jedną z najważniejszych modowych propozycji na pokazach w Paryżu, Nowym Jorku i Londynie był fason typu over-sized. Niedopasowane do figury płaszcze wyglądają znakomicie i są bardzo praktyczne – można pod nie założyć ciepłe, grube swetry nadal wyglądając glamour! – Do takiego fasonu ubrań najlepiej pasują proste, kwadratowe oprawy. Zbyt duże okulary mogą odwracać uwagę od całej stylizacji i dodać wizualnie kilka kilogramów – mówi Zuzanna Krasnodębska, stylistka marki okularowej Belutti.
Niekwestionowanym hitem tego sezonu będą też ubrania w intensywnym, nasyconym kolorze wina. Gwiazdy takie jak Natalie Portman, Jennifer Lopez czy Małgorzata Socha od razu doceniły ten trend i regulanie pojawiają się na salonach w burgundowych kreacjach. Stylistka marki Belutti do burgundowej stylizacji wybrałaby okulary w tym samym kolorze. Podkreśla, że warto eksperymentować z różnymi odcieniami burgundu w jednej stylizacji.
Propozycją dla odważnych i lubiących zaszaleć z modą są kolorowe geometryczne printy, które idealnie sprawdzają się jako alternatywa dla jesiennej szarugi za oknem. – Warto pamiętać, że we wzorzystych deseniach ważny jest umiar – Jeśli zakładasz koszulę w geometryczne printy, warto do nich dobrać klasyczne oprawki np. czarne lub brązowe. Modnym i pasującym do printów trendem w modzie okularej jest ombre – czyli oprawki w cieniowanych kolorach – doradza stylistka.
Dużą popularnością wśród jesiennych kolorów cieszy się czerń i biel. W myśl zasady „diabeł tkwi w szczegółach”, do klasycznej kolorystyki ubrań najlepiej dobrać dodatki w soczystym kolorze – Idealnym podkreśleniem zarówno stylizacji jak i osobowości są okulary. Marka Belutti stworzyła nową kolekcję opraw Urban Jungle. Energetyczne kolory oprawek, roślinne wzory na zausznikach inspirowane miejską dżunglą, idealnie przełamią i rozświetlą modne w tym sezonie intensywne kolory: burgundowy, butelkowo-zielony i czarny. Warto w tym sezonie trochę zaszaleć z kolorami – podsumowuje Zuzanna Krasnodębska.
* * *
O firmie Belutti
Belutti, marka o włoskich korzeniach, ma w swojej ofercie oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Okulary Belutti przeznaczone są dla eleganckich kobiet oraz mężczyzn, którzy lubią skupiać na sobie uwagę otoczenia. Charakteryzuje je modny design, nowoczesne kształty i intrygujące detale zdobiące zauszniki. Duża ilość modeli pozwala każdemu dobrać coś idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
Marka Belutti powstała w 1999 roku w małej rodzinnej fabryce okularów we Włoszech, w górskiej miejscowości Belluno.
Okulary i akcesoria optyczne marki Belutti są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych oznaczonych symbolem Authorized Belutti Dealer.
Wszystkie produkty tej marki są nadzorowane przez polskie urzędy państwowe, posiadają Deklarację Zgodności, rejestracje w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz Certyfikat Centralnego Instytutu Ochrony Pracy potwierdzający wysoką jakość oferowanego towaru.
www.belutti.com
www.facebook.com/BeluttiEyewear
Kontakt dla mediów:
Belutti Zuzanna Krasnodębska +48 517 770 464 ul. Igańska 20 04-087 Warszawa | studio PRowokacja Agencja Public Relations Agnieszka Burzyńska / Martyna Zajder [email protected] / +48 691 91 00 37 / +48 691 91 41 30 ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź |