Pierwsza partia rozjazdów, w ramach pozyskanego kontraktu, została już zabudowana na słowackiej sieci. W najbliższych tygodniach będą realizowane kolejne dostawy.
Kontrakt dla słowackich kolei dotyczy dostawy i montażu rozjazdów przystosowanych do dużych obciążeń i przeznaczonych do zabudowania w torze o prześwicie 1.520 mm. Pozyskanie zlecenia zostało poprzedzone odbiorem technicznym pierwszej partii, przeprowadzonym przez inspektorów zarządcy słowackiej infrastruktury kolejowej. Przebadane pod kątem jakościowym rozjazdy zostały zamontowane na tamtejszej sieci kolejowej, a kolejne dostawy w ramach kontraktu będą realizowane w najbliższych tygodniach.
– Na słowackim rynku jesteśmy obecni już od ponad dekady. Przez ten czas konsekwentnie budowaliśmy zaufanie oraz wzmacnialiśmy naszą pozycję rynkową. Nowy kontrakt jest potwierdzeniem siły naszej marki i najwyższej jakości produkcji, która pozwala nam z sukcesami konkurować na zagranicznych rynkach. – podsumowuje Jarosław Pawluk, Prezes Zarządu Track Tec S.A.
Grupa Track Tec po raz pierwszy realizuje zlecenie na potrzeby Słowackich Kolei Państwowych. Wcześniej na tym rynku spółka prowadziła działalność w zakresie dostaw
i rozjazdów dla bocznic przemysłowych. Pozyskany kontrakt oznacza w praktyce poszerzenie kompetencji Grupy, wynikających ze zdobycia certyfikacji otwierających szersze perspektywy rozwoju na słowackim rynku.
***
Track Tec jest kompleksowym dostawcą elementów nawierzchni kolejowej, bazującym na produktach wytwarzanych we własnych zakładach. Stąd pochodzi połowa podkładów kolejowych i co trzeci rozjazd zabudowywany obecnie na polskiej sieci kolejowej. Część produkcji trafia na rynki zagraniczne. Cechą produktów jest ich uznana, wysoka jakość będąca efektem przyjętego priorytetu: pełnego zadowolenia partnerów firmy z wyrobów i ze współpracy z firmą Track Tec.
Track Tec ma aspiracje oferowania nowej jakości w zakresie logistyki w obszarze infrastruktury kolejowej. Oprócz optymalizacji kosztów, pozwoli ona na skracanie czasu realizacji prac, zamknięć torowych, co ma szczególne znaczenie dla korzystających z infrastruktury kolejowej przewoźników i ich klientów.