Spółka przy okazji rozbudowy porfolio produktowego, podjęła decyzję o unifikacji designu opakowań poszczególnych brandów.
Poprzez wyróżnienie i ujednolicenie layoutu opakowań w pewnej grupie asortymentowej, przy jednoczesnym zachowaniu wyraźnych cech dystynktywnych, podkreślających różne zastosowanie produktów każdej z marek – podjęte działania mają na celu ułatwienie konsumentom dokonania świadomego wyboru preferowanego dermokosmetyku. Integracja i spójny wizerunek Brandów pozwoli na wzmocnienie siły i efektywniejsze dotarcie do konsumentów.
Pierwszym etapem działań projektowych było odświeżenie layoutu opakowań preparatów emolientowych Allerco® i podkreślenie ich aptecznego charakteru. Produkty w nowej odsłonie pojawiły się w sprzedaży pod koniec roku 2011. W produkcji są już także nowe opakowania kosmetyków przeciwtrądzikowych marki Accos®. W projektach wykorzystano w zmienionej kolorystyce motyw szachownicy obecny od samego początku w produktach marki Allerco®. Rezygnacja z wcześniejszej kolorystyki łączącej kolor pomarańczowy i odcienie szarości na rzecz koloru zielonego nadała nowym opakowaniom świeżości i lekkości, dostosowując się do zmieniających się oczekiwań głównej grupy docelowej – młodzieży pomiędzy 12 a 20 rokiem życia.
Prace nad zmianą wizerunku marki Thermi® są w toku. Opakowania o zmienionym designie powinny znaleźć się w aptekach w ciągu najbliższych kilku miesięcy.