Agencja social mediowa Think Kong rozpoczęła współpracę z Grupą Nowy Szpital, największą w Polsce siecią niepublicznych szpitali. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii i realizację kampanii edukacyjnej. W ramach podpisanej umowy Think Kong będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie działań komunikacyjnych kierowanych do pacjentów i samorządów oraz za koordynację związanych z kampanią działań reklamowych. Elementem prowadzonej przez Think Kong kampanii będą też działania media relations, których prowadzenie powierzono firmie On Board Public Relations. Za koordynację prac ze strony agencji Think Kong odpowiedzialna jest Anna Podolska. Realizacja projektu ma potrwać do końca 2012 roku.
Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.
Grupa Nowy Szpital to największa w Polsce sieć szpitali, działających w oparciu o partnerstwo publiczno-prywatne. We wszystkich jednostkach GNS pracuje łącznie ok. 3400 osób. GNS zabezpiecza dostęp do świadczeń medycznych dla ok. 600 tys. osób. Szpitale GNS dysponują 98 oddziałami (ok. 2000 łóżek). Każdego dnia pacjenci mają możliwość skorzystania z konsultacji w jednej z 200 poradni specjalistycznych.
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel. (+48 22) 321-51-00
e- mail: [email protected]