w , ,

The Digitals zrealizował kolejny konkurs dla nudli Knorr

Ideą konkursu jest zaprojektowanie opakowania zupki Knorr Nudle. Uczestnicy mają do wyboru cztery smaki, którym zostały przypisane konkretne style muzyczne: pop, reggae, hip-hop i metal. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji edytor, narzędzia do malowania i możliwość zaprojektowania do trzech paczek w każdym stylu muzycznym.

Do wygrania są markowe odtwarzacze MP3 160 GB oraz karty prezentowe o wartości 100 PLN na zakupy w sklepie Empik.

Aplikacja konkursowa zaprojektowana i zrealizowana przez The Digitals cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczyć może fakt, że w pierwszym tygodniu trwania konkursu wpłynęło półtora tysiąca zgłoszeń.

Konkurs jest wspierany kampanią w internecie (Facebook, GG, portale lifestylowe i muzyczne) przygotowaną również przez agencję The Digitals.

Kontakt:

Aneta Krasnodębska-Sekita

e-mail: [email protected]

tel. 0-519-762-006

skype: aneta.sekita1

Kaspersky Lab gospodarzem dwóch stoisk na targach CeBIT 2012

Kilkuset dostawców, gotowe katalogi i Drop Ship. B2B Online na Targach E-Handlu 2012