Ideą konkursu jest zaprojektowanie opakowania zupki Knorr Nudle. Uczestnicy mają do wyboru cztery smaki, którym zostały przypisane konkretne style muzyczne: pop, reggae, hip-hop i metal. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji edytor, narzędzia do malowania i możliwość zaprojektowania do trzech paczek w każdym stylu muzycznym.
Do wygrania są markowe odtwarzacze MP3 160 GB oraz karty prezentowe o wartości 100 PLN na zakupy w sklepie Empik.
Aplikacja konkursowa zaprojektowana i zrealizowana przez The Digitals cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczyć może fakt, że w pierwszym tygodniu trwania konkursu wpłynęło półtora tysiąca zgłoszeń.
Konkurs jest wspierany kampanią w internecie (Facebook, GG, portale lifestylowe i muzyczne) przygotowaną również przez agencję The Digitals.
Kontakt:
Aneta Krasnodębska-Sekita
e-mail: [email protected]
tel. 0-519-762-006
skype: aneta.sekita1