w , ,

The Digitals poszerza współpracę z Unilever Polska

The Digitals na stałe współpracuje z Unilever Polska od 2011 roku i obsługuje markę Knorr Nudle. Realizuje dla niej działania marketingowe w  Internecie oraz Social Media. Do zadań agencji należy m.in. obsługa serwisu www.knorrnudle.pl, prowadzenie profilu marki na portalu Facebook, realizacja kampanii internetowych, produkcja gier internetowych, materiałów POS, jak również realizacja i prowadzenie akcji Knorr Nudle z partnerami.

Na początku lipca agencja The Digitals zrealizowała specjalną aplikację konkursową „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” z grą w podwodnego węża, która dostępna jest na Facebooku. Aplikacja daje szansę na zdobycie podwodnych gadżetów i nagrody głównej – wyjazdu na Karaiby. Konkurs jest dostępny na fanpage’u Knorr Nudle http://www.facebook.com/knorrnudle

Agencja odpowiedzialna jest również za przeprowadzenie działań promocyjnych w Internecie, które mają na celu wsparcie nowej promocji konsumenckiej.

Kontakt dla mediów:

Aneta Krasnodębska-Sekita

e-mail: [email protected]

tel. 0-519-762-006

skype: aneta.sekita1

Joint venture Grupy Liberty Mutual Insurance z licencją na działalność w Indiach

Kompania Piwowarska nakręca akcję pomocy dzieciom wspólnie z Fundacją Bez Tajemnic