w , ,

The Digitals dla Amica

Uruchomienie nowej strony związane jest z wprowadzeniem na rynek najnowszej generacji piekarników z linii Integra Smart. Głównym wyróżnikiem tego inteligentnego piekarnika jest siedmiocalowy, interaktywny ekran dotykowy oraz multimedialna książka kucharska z ponad 50 przepisami.

Idea przygotowanego przez agencję The Digitals serwisu  odzwierciedla hasło kampanii „Inteligentny styl”. Dlatego oprócz nowoczesnego wyglądu serwis w intuicyjny sposób przeprowadza użytkownika przez możliwości produktów z linii Integra Smart. Użytkownicy mogą na przykład sami sprawdzić jak działa programator piekarnika, ponieważ został on dokładnie odwzorowany na stronie. Dzięki temu i wielu innym rozwiązaniom  agencja The Digitals udowodniła, że strony produktowe wcale nie muszą być nudne i nieatrakcyjne dla użytkownika.

Serwis jest częścią kampanii wizerunkowej, której twarzą jest Agnieszka Radwańska. Nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką jest kolejnym etapem rozwoju marki Amica i budowaniu przewagi dzięki inteligentnej technologii.

Kontakt dla mediów:

Aneta Krasnodębska-Sekita

e-mail: [email protected]

tel. 0-519-762-006

Epson: 12 skanerów dokumentowych A3 i A4

Technologia Kaspersky Lab służąca do zapobiegania exploitom wyróżniona w niezależnym badaniu