Zawodnicy tegorocznego turnieju Australian Open: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi i Alexander Bublik dołączają do grona ambasadorów austriackiej marki Waterdrop, wśród których jest m.in. Hubert Hurkacz. Tenisistów z oficjalnym partnerem zawodów AO2025 łączy zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie. Marka rozwija sieć ambasadorów, ale też ofertę produktową, do której dołączają nowe smaki Microenergy – Berry Boost oraz Mango Boost, a także nowe butelki z charakterystycznym gradientem ombre.
Nowi ambasadorzy ze świata tenisa
Austriacka marka Waterdrop ogłasza nawiązanie współpracy z czterema nowymi ambasadorami, tegorocznymi zawodnikami turnieju Australian Open. Są to tenisiści: pochodzący z Niemiec Jan-Lennard Struff oraz Yannick Hanfmann, Włoch Matteo Arnaldi, a także reprezentujący Kazachstan Alexander Bublik.
– Jako profesjonalny tenisista zdaję sobie sprawę z tego, że nawodnienie jest niezbędne dla mojej wydajności, szczególnie podczas wymagających turniejów, takich jak Australian Open – komentuje Jan-Lennard Struff, obecnie klasyfikowany jako drugi najlepszy tenisista w Niemczech. – Współpraca z Waterdrop to dla mnie naturalny krok, ponieważ marka nie tylko dostarcza najwyższej jakości rozwiązania nawadniające, ale także podziela moje zaangażowanie w redukcję odpadów z tworzyw sztucznych. To ekscytujące współpracować z marką, która wprowadza realne zmiany zarówno na korcie, jak i poza nim.
Współpraca nawiązana podczas Australian Open 2025, którego Waterdrop jest oficjalnym partnerem, podkreśla zaangażowanie marki w promowanie zrównoważonego nawodnienia w świecie tenisa. Sportowców łączy z austriacką marką wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i wprowadzanie innowacji w tenisie.
– Współpraca z Janem-Lennardem, Yannickiem, Matteo i Alexandrem jest naturalnym przedłużeniem naszego zaangażowania w rewolucjonizowanie nawodnienia w tenisie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny Waterdrop. – Zawodnicy ci nie tylko podzielają naszą pasję do zrównoważonego rozwoju, ale także doceniają znaczenie wysokiej jakości akcesoriów do nawadniania. Nasze butelki są nie tylko ekologiczne – zostały zaprojektowane z myślą o wydajności, utrzymując zimne napoje nawet w najtrudniejszych warunkach, takich jak australijskie upały.
Nawiązanie współpracy z nowymi ambasadorami uzupełnia imponującą listę partnerów Waterdrop, do której należą m.in. Hubert Hurkacz, Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie.
Nowe smaki kapsułek Microenergy
Oprócz nawiązywania nowych współprac ambasadorskich Waterdrop nie ustaje w rozwoju także oferty produktowej. Pierwszymi nowymi smakami w 2025 roku są dwa owocowe warianty Microenergy – rozpuszczalnych w wodzie kapsułek, które oprócz naturalnych ekstraktów z owoców i roślin oraz cennych witamin zawierają w składzie naturalną kofeinę z orzechów kola. Cherry Boost wyróżnia się kwaśno-słodkim smakiem, przypominającym wiśniowe cukierki, a Mango Boost to połączenie mango i guayusy – gatunku ostrokrzewu spokrewnionego z yerba mate. Mogą one stanowić alternatywę dla kawy oraz napojów energetycznych. Jednocześnie nie zawierają cukru i sztucznych dodatków. Oprócz tego premierowo dostępne są Uniwersalne Butelki Termiczne Ombre: czarno-różowa, czarno-czerwona oraz czarno-pomarańczowa.
Zrównoważony rozwój
Waterdrop dąży do tego, żeby stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i popularyzuje butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.