– Bardzo się cieszymy, że Łódź się rozwija. W ostatnich latach naprawdę widać, że ten region dogania najlepsze w tej branży miasta w Polsce, takie jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Liczymy na to, że coraz więcej klientów z całej Polski, a także z zagranicy doceni nasze umiejętności i doświadczenie i będzie powierzać nam swoje biznesy – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon.
W raporcie można przeczytać, że: „Poprzez dostęp do wykwalifikowanej siły roboczej, multijęzyczność i rozwinięty rynek nieruchomości biurowych Łódź stała się jedną z najlepszych lokalizacji do działalności centrów outsourcingowych, o czym z roku na rok przekonuje się kolejna grupa nowych inwestorów”.
– Łódź to idealne miejsce dla rozwoju tego typu usług, przede wszystkim ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo stolicy kraju, bogate zaplecze akademickie i doskonałą współpracę uczelni z biznesem – mówi w wywiadzie udzielonym „Outsourcing&More” do raportu Prezydent Łodzi, Hanna Zdanowska.
Telmon działa w Łodzi od stycznia 2011 roku, świadcząc usługi outsourcingowe w zakresie call center i telemarketingu. Obecnie firma zatrudnia 200 konsultantów.