w

TCL ujawnia tegoroczne nowości i ogłasza wyjątkowe partnerstwo z Reprezentacją Polski. Ambasadorem marki zostaje Szymon Marciniak, światowej klasy sędzia piłkarski. Sprzedaż dużych telewizorów wciąż rośnie – TCL zajmuje już 2 miejsce na świecie, również w Polsce!

 TCL ujawnia tegoroczne nowości i ogłasza wyjątkowe partnerstwo z Reprezentacją Polski. Ambasadorem marki zostaje Szymon Marciniak, światowej klasy sędzia piłkarski. Sprzedaż dużych telewizorów wciąż rośnie – TCL zajmuje już 2 miejsce na świecie, również w Polsce!  TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, 7 maja zorganizował event na stadionie PGE Narodowy w Warszawie, podczas którego zademonstrowano najnowszy line-up telewizorów, w tym największy na świecie QD MiniLED o przekątnej 115 cali, jak również szereg innych urządzeń – smartfony, tablety, a także sprzęt AGD. Emocjonującym wydarzeniem z pewnością jest ogłoszenie współpracy z PZPN i sportowe partnerstwo z Reprezentacją Polski. Przed nami wspaniałe, piłkarskie święto!  

Zgromadzonych gości rozgrzał mistrzowski pokaz Pawła Kwita, jednego z najbardziej doświadczonych football freestylerów, czyli sztuki wykonywania trików z piłką w Polsce i na świecie!

Następnie na scenie pojawił się Carlos Li, prezes TCL Europe, który opowiadał o firmie i jej osiągnięciach, a także o najnowszych partnerstwach sportowych na całym świecie: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy dołączyć do kolejnej drużyny narodowej i ją wspierać. Żyjemy w erze urządzeń mobilnych i prawie wszystko robimy w biegu. Jednak, kiedy siadamy przed telewizorem razem z przyjaciółmi i rodziną, by oglądać mistrzostwa, chcemy zobaczyć to na dużym ekranie. TCL zaprasza do świata wciągających wrażeń, żebyś czuł się jakbyś rzeczywiście był obecny na stadionie u boku swojej ulubionej drużyny!” – podkreślił.

Stefan Streit, Dyrektor Marketingu TCL opowiadał o współpracy z Szymonem Marciniakiem i przesłaniu firmowego hasła „Inspire Greatness”: „Wierzymy, że wielkość jest osiągalna dla każdego, a wszystko, czego potrzeba, to inspiracja, by ją odblokować. Dzięki naszemu nowemu ambasadorowi Szymonowi Marciniakowi oraz dzięki szeroko dostępnej, inteligentnej technologii, możemy zainspirować i zmotywować każdego człowieka na ziemi.” Zapewnił również, że popularność telewizorów o dużych przekątnych wciąż rośnie: „Jeśli zdecydujesz się na model o przekątnej 65 czy 75 cali, już nigdy nie wrócisz do mniejszego! To zupełnie inne, niesamowite doświadczenie z oglądania.”

Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN: Bardzo cieszę z naszej współpracy. Moim zdaniem, za chwilę cała Polska będzie wiedziała, że PZPN współpracuje z tak wyjątkową marką jak TCL, bo czas mistrzostw to prawdziwe święto!

Jayway Peng, Dyrektor Zarządzający w TCL Electronics Polska z dumą prezentował najnowsze dane, z których wynika, że sprzedaż telewizorów na naszym rynku szybko rośnie, a firma zajmuje już pod tym względem drugie miejsce na rynku[1]. Mówił również o pozostałych produktach i technologiach TCL , w tym pralkach z technologią WM i nowoczesnych lodówkach TCL Free Built-in.

Podczas wydarzenia zaprezentowano również bogate portfolio urządzeń mobilnych: smartfony, również tak zwane Featurephone, Mobile Broadband i tablety. Można było obejrzeć najnowsze urządzenia z serii 50 – TCL 50 SE, TCL 505 i TCL 501, które wkrótce będą dostępne na polskim rynku, a także dowiedzieć się więcej o technologii NXTPAPER 3.0 zapewniającej najwyższy komfort dla oczu, antyodblaskowość i niski poziom niebieskiego światła.

 Marcin Nowak z Działu Sprzedaży TCL Poland szczegółowo omawiał zaprezentowane nowości – serie X95, C855, C655 PRO, C655, P755, V6B i S54, ze szczególnym uwzględnieniem spektakularnego, największego na świecie, 115-calowego telewizora QD-Mini LED. Nowością jest również 2.1-kanałowy soundbar S55H z bezprzewodowym subwooferem.  Firma TCL jest również producentem monitorów gamingowych – na naszym rynku będzie można kupić najnowsze modele: 34-calowy 34R83Q oraz 27-calowy 27R83U.  

„Według danych GFK w okresie od października 2023 do marca 2024 w Polsce sprzedawało się aż 610 telewizorów TCL dziennie – mówi Rafał Zadara, Retail Marketing Manager w TCL Poland. 

Z różnych badań wynika również, że o ile telewizory w technologii 3D, zakrzywione, z rozdzielczością 8K nie cieszą się specjalnym zainteresowaniem klientów, to już telewizory smart o dużych przekątnych (powyżej 50 cali) zdecydowanie tak. Telewizor o większej przekątnej to optymalny wybór dla każdego miłośnika rozrywki. „Firma TCL w Polsce będzie coraz bardziej widoczna dzięki specjalnym strefom TCL w najlepszych sklepach z elektroniką, na warszawskim lotnisku Chopina, a przede wszystkim dzięki cennemu, sportowemu partnerstwu” – podkreśla Rafał Zadara.

O TCL

TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

Załączniki

Młodzi stawiają na ekologię – nowe pokolenie zmienia rynek nieruchomości

Premiera limitowanej kolekcji butelek Rainbow od Waterdrop