W kartotece kwestionariuszy gromadzone są podstawowe dane kandydatów tj. dane adresowe, informacje o członkach rodziny, informacje o wykształceniu, posiadane uprawnienia, informacje o znajomości języków obcych, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące służby wojskowej. Kiedy zapada decyzja o zatrudnieniu danej osoby, z poziomu kartoteki kwestionariuszy, można rozpocząć procedurę zatrudnienia.
Służy do tego specjalny kreator, na którym dane odnotowane w kwestionariuszu są automatycznie podpowiadane, a dodatkowe informacje związane z zatrudnieniem np. rodzaj umowy, stawka, stanowisko itp. użytkownik uzupełnia przyjmując pracownika. Po zakończeniu procesu system zakłada kartotekę pracownika i dalsza obsługa tej osoby odbywa się już w kartotekach kadrowych.
Nie jest to jedyna możliwość założenia kartoteki pracownika w systemie TETA Personel, ale jeśli w firmie zachodzi potrzeba odnotowywania informacji wynikających z kwestionariuszy osób ubiegających się o zatrudnienie – można dzięki tej funkcjonalności znacznie usprawnić pracę działu personalnego.