Dążąc do zaspokojenia rosnących potrzeb pracowników mobilnych, firma Oracle poinformowała w czasie trwania konferencji Oracle OpenWorld o zapewnieniu obsługi pakietu Oracle JD Edwards EnterpriseOne na tablecie Apple iPad.
Dzięki zapewnieniu klientom dostępu w dowolnym miejscu i o dowolnej porze do aplikacji JD Edwards EnterpriseOne oraz do związanych z nimi danych z poziomu intuicyjnego interfejsu użytkownika tabletu iPad, firma Oracle stała się pierwszym i jedynym producentem, który zapewnia obsługę tego kompleksowego pakietu na tym urządzeniu.
Chcąc zaspokoić specyficzne potrzeby pracowników, którzy regularnie wykonują prace serwisowe w terenie, firma Oracle udostępniła aplikację Field Service Work Order na tablet iPad. Klienci korzystający z JD Edwards EnterpriseOne w wersji 9.0 mogą już pobrać tę aplikację przez Internet.
Dla klientów korzystających z pakietu JD Edwards EnterpriseOne w wersji 8.12 lub 9.0 nowe funkcje mobilne są już dostępne w ramach standardowej usługi serwisowej ― można je pobrać poprzez zwykłą aktualizację oprogramowania JD Edwards EnterpriseOne Tools.
Najważniejsze funkcje pakietu JD Edwards EnterpriseOne na tablet iPad:
· Rozszerzony interfejs użytkownika tabletu iPad z obsługą dodatkowych, specyficznych dla aplikacji gestów, umożliwiający intuicyjne i efektywne interakcje.
· Wrażliwość na kontekst, która pozwala zminimalizować liczbę niezbędnych dotknięć ekranu dzięki wyświetlaniu na ekranie dotykowym klawiatury właściwej dla specyficznych zadań wprowadzania danych przez użytkownika.
· Wyspecjalizowane funkcje dostosowane do potrzeb serwisantów terenowych, w tym natychmiastowy dostęp do ważnych załączników, podręczników technicznych i dokumentacji zleceń, a także dostęp za jednym dotknięciem do serwisu Google Maps w celu uzyskania wskazówek co do kierunku marszruty.
· Obsługa standardowych zabezpieczeń i funkcji instalacyjnych, aby umożliwić bezproblemowe wdrażanie aplikacji mobilnych.