Firma Oracle wprowadza na rynek pakiet innowacji do oprogramowania Oracle CRM On Demand Wersja 19 zapewniający najlepsze w branży możliwości w zakresie udostępnianego w hostingu telecentrum i marketingu korporacyjnego, zaprojektowane w celu stymulowania wzrostu przychodów i produktywności, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta.
W przeciwieństwie do innych rozwiązań branżowych, pakiet innowacji do systemu Oracle CRM On Demand Wersja 19 oferuje przedsiębiorstwom udostępniane w hostingu centrum kontaktowe oraz ważne funkcje z zakresu marketingu korporacyjnego bez uzależniania firmy od partnerów zewnętrznych i innych dostawców.
W ramach nowego, udostępnianego w hostingu centrum kontaktowego uzupełniono istniejące możliwości w zakresie hostingu usług głosowych, poczty głosowej, poczty elektronicznej oraz uzupełnienia funkcji systemu IVR i systemu automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) o czat, funkcję co-browsing, biblioteki odpowiedzi, funkcje do organizowania telekonferencji wielostronnych, sugerowane odpowiedzi na wiadomości e-mail oraz wbudowany fabrycznie interfejs integracyjny do oprogramowania telefonów.
Udostępniane w hostingu centrum kontaktowe oferuje najnowocześniejsze, dynamiczne funkcje dla agentów ds. sprzedaży i serwisu, które umożliwiają im szybkie i efektywne udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, w ramach tego samego systemu i bez dodatkowych inwestycji.
W skład pakietu innowacji do systemu Oracle CRM On Demand Wersja 19 wchodzi oprogramowanie Oracle CRM On Demand MarketingWersja 5.4 oferujące nowe możliwości zapewniające lepszą obsługę klientów oraz większą elastyczność wdrażania.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność zespołu marketingowego, w oprogramowaniu Oracle CRM On Demand Marketing Wersja 5.4 uproszczono proces tworzenia kampanii, serwisów internetowych oraz dokumentów wysyłanych do klientów, a także zarządzanie tymi kampaniami, serwisami i dokumentami.
Oprogramowanie Oracle CRM On Demand Marketing Wersja 5.4 jest wyposażone w rozszerzoną funkcję zarządzania listami, która tworzy wyspecjalizowane segmenty odbiorców, aby docierać z właściwymi treściami do właściwych klientów. Wyposażono je także w nowe możliwości zarządzania rolami, które umożliwiają dostosowanie systemu Oracle CRM On Demand do unikatowych procesów biznesowych firmy oraz do indywidualnej obsługi poszczególnych klientów podczas sprzedaży.
Nowe opcje wdrażania Oracle CRM On Demand Marketing Wersja 5.4 umożliwiają firmom łatwe wdrażanie instancji przeznaczonych dla poszczególnych działów lub instancji globalnych, stwarzając możliwość zwiększania poziomu wykorzystania usług w miarę upływu czasu, co pozwala zoptymalizować koszty.