Sejm przyjął nowelizację ustawy o VAT, która wprowadza obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Dokument trafi teraz do podpisu przez prezydenta. Na legislacyjnym półmetku dla wielu przedsiębiorców temat KSeF wciąż stanowi wyzwanie i generuje wiele niewiadomych. Aby pomóc im w efektywnym wdrożeniu systemu, Symfonia uruchomiła bezpłatną Infolinię Symfonia KSeF. Wsparcie ekspertów można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00 pod numerem telefonu 22 455 56 01.
– Przedsiębiorcy już teraz powinni rozpocząć przygotowania do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, by spełnić nowy wymóg od 1 lipca 2024 roku. Niezbędne jest przeprowadzenie jak najszerszej kampanii informacyjnej, która pokaże na czym polega implementacja systemu, jak się do niej przygotować oraz z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy. Aby wyjść naprzeciw zainteresowanym, uruchomiliśmy Infolinię Symfonia KSeF. Nasi eksperci wesprą zainteresowanych wiedzą merytoryczną i praktycznymi wskazówkami – mówi Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.
Konsultanci Infolinii Symfonii KSeF będą dostępni pod numerem telefonu 22 455 56 01 od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 16:00. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie wdrożenia i korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur.
Dzwoniący będą obsługiwani w języku polskim. Użytkownik, rozpoczynając rozmowę, wyraża zgodę na jej rejestrację. Po połączeniu system zapowiedzi głosowych prowadzi po menu, prosząc o wybranie cyfry przyporządkowanej jednemu z czterech opcji:
Zakup Symfonia KSeF. Klienci zainteresowani zakupem rozwiązania KSeF od Symfonii będą mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat funkcjonalności produktu, dostępnych opcji pakietowych oraz korzyści płynących z zastosowania systemu do elektronicznego wystawiania i przesyłania faktur.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące KSeF. Osoby korzystające z Infolinii Symfonia KSeF będą miały szansę zasięgnięcia informacji na temat obligatoryjnej daty wdrożenia systemu, procedury uwierzytelnienia, ewentualnych kar, jakie mogą wyniknąć z nieprzestrzegania przepisów, a także ogólnych zasad korzystania z KSeF.
Pomoc techniczna w zakresie obsługi KSeF w rozwiązaniach Symfonii. Dla klientów, którzy już korzystają z rozwiązań Symfonii, Infolinia zapewni kompleksową pomoc techniczną w zakresie obsługi KSeF. Eksperci z zespołu technicznego dostępnych na infolinii służą pomocą w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z używaniem systemu.
Biuro Obsługi Klienta Symfonii. Osoby poszukujące informacji na temat zamówień, aktualizacji, kontraktów i innych kwestii administracyjnych związanych z produktem Symfonia KSeF, mogą bezpośrednio skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem tej infolinii.
– Uruchomienie Infolinii Symfonia KSeF to kolejny już krok w kierunku zapewnienia klientom kompleksowego wsparcia w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur. Regularnie rozmawiamy na ten temat z ekspertami branży finansowej, przedstawicielami MŚP i rządu oraz praktykami, którzy rozumieją wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Tak znaczące zmiany nie zdarzają się często i zależy nam, aby edukować, wyjaśniać i być partnerem tej transformacji – dodaje Radosław Szymanowski, Lider Zespołu Biura Obsługi Klienta w Symfonii.