w

Światovid – przyszły lider na rynku narzędzi monitoringu sieci?

Metodologia, proponowana przez Harder&Harder posiada najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania. To pierwszy w Polsce tak zaawansowany i kompleksowy system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci. Stosowaną przez Harder&Harder metodą badawczą jest pogłębiona analiza treści dostosowana do specyfiki środowiska internetu (tekstów artykułów prasowych, blogów, mikroblogów, social media i postów z forów internetowych). Badania wykonywane w ramach usługi Światovidsąrealizowane zgodnie z zachowaniem wszystkich standardów badawczych dla analizy treści – dzięki temu zawierająbardzo rzetelne i pogłębione informacje.

Raporty agencji Harder&Harder to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z portali internetowych (fora, blogi, newsy, artykuły) i social media. Obrazująone działania komunikacyjne firm, marek lub usług prowadzonych w mediach w dowolnym czasie. Umożliwiają porównanie obecności w mediach organizacji oraz jej konkurentów. Raporty pozwalają na przyjrzenie się, jak media czy internauci traktują wybrane zagadnienia, odkryć nowe insighty czy też wyłonić internetowych liderów opinii. Metodologia Światovid świetnie sprawdza się w działaniach sprzedażowych i określaniu warunków rozwoju firmy. Światovid, zbierając dane ilościowe i jakościowe z sieci, wspomaga równieżplanowanie kampanii on-line oraz niweluje sytuacje kryzysowe.

Podczas przygotowywania raportów agencja Harder&Harder stosuje siędo wszystkich standardów badawczych, przyjętych dla analizy treści. Wysoką jakość analiz zapewnia również doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu, dotycząca badań komunikacji, nabyta m.in. w SMG/KRC Millward Brown oraz Streetcom.

„W odpowiedzi na potrzeby Klientów, stworzyliśmy narzedzie, które na tę chwilę jest najbardziej kompletnym i miarodajnym systemem w Polsce. Naszą ideą jest dostarczać Klientom pełen, internetowy obraz ich marek oraz otoczenia konkurencyjnego” -mówi Mariusz Woźnicki, prezes i założyciel Harder&Harder, jeden z pionierów marketingu szeptanego w Polsce.

System na chwilę obecną kompleksowo monitoruje serwisy informacyjne, platformy Social Media ( Facebook, Goldenline, Nasza Klasa), ponad 500 forów, wszystkie polskie platformy blogowe oraz mikroblogi (Tweeter, Pinger, Blip).

Avatar photo

Napisane przez sisu

Usprawnią działanie przedsiębiorstw

Kolekcja Oleo – Złotym Medalistą MTP Meble Polska 2012