w ,

Style kobiecych ikon

Także w trendach okularowych znajduje się wiele propozycji, które nawiązują do stylu wielkich ikon świata kobiet. Zuzanna Krasnodębska, stylistka marki Belutti, wskazała jakie trendy okularowe czerpią inspiracje z minionych dekad.  

Moda często lubi powracać mieszając to co najlepsze ze wcześniejszych lat ze świeżymi pomysłami, które nawiązują do aktualnych trendów. W ten sposób ciągle żywe są style gwiazd, takich jak Marilyn Monroe, Twiggy, Sophia Loren, czy Brigitte Bardot. Widać to w sposób szczególny w modzie okularowej.

Modne lenonki

Najmodniejsze w tym sezonie lenonki nosiła już Marilyn Monroe. Okrągły kształt pasuje do podłużnych twarzy, a szylkretowy kolor pozwoli na wyróżnienie się spośród tłumu. Noś je do codziennych stylizacji miejskich, jednak nie przesadzaj z innymi dodatkami. Oryginalny kształt oprawek jest już mocnym akcentem.

Masywne kwadraty

Trend na duże kwadratowe okulary przeciwsłoneczne wylansowała m.in. Brigitte Bardot. Masywny model przysłania dużą część twarzy, dlatego nie nadaje się dla osób o drobnych rysach. Kwadratowe oprawki w czarnym odcieniu dodają elegancji i szyku. Idealnie prezentują się na oficjalnym wyjściu i pasują do wielu stylizacji.

Kocie oko

Klasyczne owalne okulary przeciwsłoneczne były obecne w garderobie gwiazd od dawna. Nosiła je m.in.: Mia Farrow. Obecnie królują w odsłonie z tzw. kocim okiem, czyli lekko uniesionym do góry bokiem soczewki. Takie oprawki prezentują się bardzo kobieco i seksownie. W czarnym odcieniu możesz nosić je zarówno na co dzień jak i na oficjalne wyjście.

Okulary przeciwsłoneczne mogą być mocnym akcentem stylizacji – dodają kobiecości i nadają charakteru. Wzoruj się na wielkich ikonach kobiecego świata i postaw na najmodniejsze obecnie kształty okularów.

*    *    *

O firmie Belutti
Belutti, marka o włoskich korzeniach, ma w swojej ofercie oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Okulary Belutti przeznaczone są dla eleganckich kobiet oraz mężczyzn, którzy lubią skupiać na sobie uwagę otoczenia. Charakteryzuje je modny design, nowoczesne kształty i intrygujące detale zdobiące zauszniki. Duża ilość modeli pozwala każdemu dobrać coś idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb.

Marka Belutti powstała w 1999 roku w małej rodzinnej fabryce okularów we Włoszech, w górskiej miejscowości Belluno. 

Okulary i akcesoria optyczne marki Belutti są dostępne w kilkuset renomowanych salonach optycznych oznaczonych symbolem Authorized Belutti Dealer.

Wszystkie produkty tej marki są nadzorowane przez polskie urzędy państwowe, posiadają Deklarację Zgodności, rejestracje w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz Certyfikat Centralnego Instytutu Ochrony Pracy potwierdzający wysoką jakość oferowanego towaru.

www.belutti.com, www.facebook.com/BeluttiEyewear

Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
[email protected]
tel. 42 209 17 45
www.studioprowokacja.pl/

Avatar photo

Napisane przez studio Prowokacja

Sztuki walki, a może lekcje francuskiego – czyli, co warto robić po lekcjach?