Jednym, z niewątpliwie, przydatnych rozwiązań jest możliwość dopisania w systemie usługi skojarzonej z wybranym numerem seryjnym urządzenia. Daje to możliwość na rejestrację wszelkiego rodzaju napraw oraz konserwacji przeprowadzanych przez firmę zewnętrzną wraz z ich wartością, oraz wprowadzania napraw gwarancyjnych co znacznie ułatwia podjęcie decyzji czy jest sens przeprowadzania kolejnej naprawy wybranego urządzenia czy może już czas na przeprowadzenie procesu likwidacji i zakup nowego urządzenia na gwarancji.
Z poziomu kartotek magazynowych został zmieniony sposób przeglądania historii dokumentów magazynowych. Prócz, dotychczas dostępnego rejestru wszystkich dokumentów, pojawiła się także możliwość przeglądania wybranych dokumentów magazynowych, takich jak np. dokumentów przychodu i rozchodu (PW i RW), wypożyczeń pracowników, wypożyczeń z wypożyczalni, dopisanych dokumentów usług itd.
Istotna zmianą dla administratorów systemu jest możliwość definiowania, które z wprowadzanych dokumentów mają wpływ na stan magazynowy urządzeń oraz możliwość zdefiniowania poszczególnym użytkownikom systemu praw dostępu do poszczególnych elementów menu oraz konfiguracja ich uprawnień do dopisywania, edytowania wybranych typów dokumentów oraz kartotek.
Rozwinięte zostało także menu ZESTAWIENIA. Pojawiło się w nim wiele nowych zestawień umożliwiających analizę danych według wielu kryteriów.
Zmianie uległ także design aplikacji. Teraz stała się jeszcze bardziej przejrzysta i dzięki temu jeszcze bardziej intuicyjna w obsłudze.