w ,

Stella McCartney dygitalizuje globalną sieć sklepów dzięki Sony BRAVIA i TRISON

Monitory profesjonalne z serii BRAVIA BZ40L, BZ35L i BZ30J są wdrażane w 11 flagowych sklepach detalicznych Stelli McCartney na całym świecie, digitalizując ich witryny i promując kolekcję „Zima 2024”.

Ponieważ każdy flagowy sklep wymagał innej konfiguracji w zależności od rozmiaru i układu okna, dla Stelli McCartney kluczowe znaczenie miało wdrożenie rozwiązania, które można łatwo zainstalować i zachować elastyczność w zakresie rekonfiguracji w razie potrzeby. Firma Trison UK, integrator rozwiązań cyfrowych, i Stella McCartney wybrali monitory profesjonalne BRAVIA firmy Sony, które zostały zainstalowane w niestandardowych, elastycznych konstrukcjach dostosowanych do potrzeb i aranżacji flagowych sklepów.

Opierając się na istniejącej współpracy między Sony i Stellą McCartney, która rozpoczęła się na początku 2024 r., kiedy to monitory profesjonalne Sony BRAVIA zostały wykorzystane do zaprezentowania pokazu Stelli McCartney podczas Paryskiego Tygodnia Mody i jej zrównoważonego manifestu na rzecz Matki Ziemi. Stella McCartney znała wysoką jakość i doskonałe wzornictwo, na których opierają się monitory profesjonalne Sony BRAVIA. Wyświetlacze BZ40L z powłoką Deep Black Non-Glare zapewniają niesamowitą jakość obrazu, jednocześnie ograniczając odbicia światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych, takich jak jasne, kolorowe witryny sklepów detalicznych. Podobnie jak w przypadku pokazu mody Stelli McCartney w Paryżu, projektantka chciała, aby ekrany miały różne rozmiary, aby zmaksymalizować efekt. Model BZ30J oferuje doskonałą jakość obrazu 4K, wyjątkowe kolory i kontrast, a przy tym jest dostępny w kompaktowym rozmiarze 32″

Globalne, flagowe produkty Stella McCartney są esencją naszej marki i jej doświadczenia, dlatego tak ważne było, aby nasze rozwiązanie dla sklepów detalicznych było w stanie zapewnić najwyższą jakość obrazu niezbędną do zaprezentowania kreatywnej energii, mody i efektownych detali naszej kampanii Zima 2024. Technologia Sony nie tylko pomogła nam urzeczywistnić naszą wizję, ale także podziela nasze wartości w zakresie zrównoważonego rozwoju i innowacji„. Marka Stella McCartney.

Wykorzystanie globalnej obecności TRISON do dostarczenia profesjonalnego projektu i rozwiązania wysokiej jakości dla flagowych sklepów Stelli McCartney było naprawdę ekscytujące dla całego zespołu i coś, co mógł zapewnić tylko TRISON, współpracując z marką taką, jak Sony i jej imponującą gamą monitorów BZ” – komentuje Peter Critchley, CEO TRISON w Wielkiej Brytanii.

Po sukcesie pokazu Stelli McCartney na wybiegu Winter 2024 podczas Paryskiego Tygodnia Mody, mieliśmy zaszczyt ponownie współpracować z projektantką przy wspieraniu jej nowych sklepów detalicznych, z technologią w centrum promocji kolekcji Winter 2024. Jesteśmy dumni z wyjątkowej jakości obrazu i najwyższej klasy technologii, jaką mogą zapewnić nasze monitory profesjonalne BRAVIA, a wszystko to z myślą o zrównoważonym rozwoju od początkowej koncepcji do instalacji” – komentuje Mark Stanborough, Business Development Manager, Sony Europe.

Zrównoważony rozwój w centrum naszego partnerstwa

Jako postępowa marka luksusowa, Stella McCartney zawsze patrzyła w przyszłość. Stara się tworzyć produkty o jak najmniejszym wpływie na środowisko, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wykorzystywane zasoby i wpływ na ludzi, zwierzęta i planetę. Walka z degradacją bioróżnorodności i zmianami klimatycznymi wymaga od całej branży modowej pracy nad transformacjami, które mają wpływ na nasz szerszy ekosystem.

Równie świadoma swojego wpływu na środowisko, jak i wpływu swoich produktów, Grupa Sony jest zaangażowana w zrównoważony rozwój, od procesu rozwoju, aż po wrażenia wizualne. Firma Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie „Road to Zero”, który ma na celu zbudowanie zrównoważonego społeczeństwa, mając na celu osiągnięcie zerowego wpływu na środowisko w całym cyklu życia swoich produktów i działalności biznesowej do 2050 roku. Zgodnie z tymi celami, Sony zwiększa udział materiałów pochodzących z recyklingu w swoich urządzeniach bez poświęcania ich konstrukcji i trwałości. Dzięki opracowanemu przez Sony materiałowi SORPLAS™ grupa zmniejszyła całkowite zużycie pierwotnego plastiku nawet o 60%. Oprócz tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu Sony przyspiesza swoje wysiłki, zmniejszając zużycie energii przez produkty, eliminując tworzywa sztuczne z opakowań małych, nowo zaprojektowanych produktów i wprowadzając odnawialne źródła energii.

15 modeli monitorów profesjonalnych BRAVIA (w tym seria BZ40L) zawiera te zrównoważone elementy, od wykorzystania plastiku SORPLAS™ o wysokim stopniu recyklingu po zmniejszenie ilości atramentu używanego w kartonach, a także opcjonalną podstawę zmniejszającą ilość odpadów i pulpit Eco dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w oparciu o konfigurację jego ustawień.

Nowe witryny sklepów detalicznych Stella McCartney z profesjonalnymi monitorami BRAVIA Sony można obejrzeć w jedenastu poniższych flagowych sklepach:

LONDYN, WIELKA BRYTANIA

PARYŻ, FRANCJA

SOHO, NYC USA

AOYAMA, JAPONIA

PUNKT ORIENTACYJNY, HONGKONG

MILAN, WŁOCHY

MADRYT, HISZPANIA

BARCELONA, HISZPANIA

COSTA MESA, KALIFORNIA USA

LAS VEGAS, USA

BAL HARBOUR, FLORYDA

Co piąty Polak planuje w 2025 roku pić 2 litry wody dziennie. Odwodnienie może mieć wpływ na poziom stresu i konflikty w związku