w

Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.

Marka Jeżyki nie zwalnia tempa. W kolejnym etapie kampanii pod hasłem „Jeż, które chcesz”, promuje osiem smaków ciastek Jeżyki w konkursie konsumenckim zorganizowanym z portalem Food News Polska. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pod postem konkursowym zamieszczonym na profilach @Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska na Instagramie – odpowiedzieć na pytanie, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego? Najbardziej kreatywne komentarze zostaną nagrodzone zestawami wszystkich 8 smaków ciastek i zaprojektowanymi specjalnie dla marki puzzlami. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.

– Po dwóch aktywacjach w pierwszym i drugim kwartale bieżącego roku, marka Jeżyki ponownie zaprasza konsumentów do zabawy oraz poznania wszystkich smaków, najbardziej najeżonych bakaliami ciastek w Polsce. Tym razem działania obejmują konkurs konsumencki oraz współpracę z wybranymi mediami i popularnymi influencerami, np. Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską oraz Natalią Sisik – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania jest szeroko promowana w Internecie, mediach społecznościowych oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. Regulamin konkursu dostępny jest na https://bit.ly/jezktorechcesz.

Marka: Jeżyki

Produkt: Ciastka Jeżyki, 140 g, Colian, sugerowana cena detaliczna ok. 5,99 zł

Załączniki

Napisane przez KMC

Poznaj inspirujące pomysły na przekąski i przystawki z Pasztetem Dworskim

Startuje „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena