Seminarium otwierające cykl zostanie poświęcone omówieniu skutecznych strategii społecznościowych. Nie zabraknie odpowiedzi na najbardziej aktualne pytania:
- Dlaczego ludzie tak chętnie korzystają z platform społecznościowych?
- Dlaczego firmy obecne w mediach społecznościowych nie odnoszą sukcesów?
- Różnice pomiędzy strategiami cyfrowymi, a społecznościowymi?
- Jak stworzyć strategię społecznościową?
- Jakie efekty może przynieść skuteczna strategia społecznościowa?
- W jaki sposób media społecznościowe mogą być wykorzystywane przez banki?
Nowy mBank to przełomowy projekt nie tylko na rynku bankowym, ale także technologicznym. Zamierzamy zaoferować klientom bardzo wiele rozwiązań, z których dziś nie mają okazji korzystać w bankach, z częścią z nich mogli zetknąć się natomiast korzystając z zaawansowanych aplikacji internetowych oraz do których już przyzwyczaili się poruszając się w świecie mediów społecznościowych.
Mamy nadzieję, że dzięki serii spotkań, których patronem będzie nowy mBank rozpocznie się szersza dyskusja o ciekawych możliwościach, jakie niesie ze sobą połączenie świata technologii ze światem finansów.
Serdecznie zapraszamy w środę, 20 czerwca, o godzinie 16.00 do Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego przy. ul. Dobrej 56/66 w Warszawie (sala projekcyjna nr 256, II piętro).
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc uprzejmie prosimy o zgłoszenie chęci udziału w wydarzeniu.
Potwierdzenia przyjmujemy pod adresem [email protected]
Zapraszamy serdecznie!