Pomimo kryzysu na rynku mieszkaniowym, Bricoman planuje dalszy rozwój. Kolejne sklepy ma powstać w przyszłym roku. Tak samo jak już istniejące placówki, sklep będzie posiadał serwis internetowy, dający możliwość sprawdzenia oferty produktowej, natychmiastowego zweryfikowania stanu magazynowego placówki oraz zakup 100% oferty on-line.
Jak wynika z danych wewnętrznych Bricomana, udział transakcji on-line w całkowitej wartości sprzedaży stale rośnie. – Klienci planujący remont coraz chętniej dokonują zakupu on-line, nawet w przypadku zakupów wielkogabarytowych (np. drzwi czy przęseł ogrodzenia). Coraz częściej spotykaną praktyką jest aktywność on-line połączona w tradycyjną wizytą w sklepie. Klienci albo dokonują zakupu on-line w domu po obejrzeniu towarów w sklepie, albo odwrotnie – pojawiają się w sklepie po sprawdzeniu oferty produktowej on-line – komentuje Tomasz Paszylka, Dyrektor E-Commerce w Bricoman.
Sieć Bricoman oferuje około 15 000 produktów – wszystkie znajdują się zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i on-line na www.bricoman.pl. Zakupów można dokonać przez Internet, telefon oraz bezpośrednio w sklepie. Zakupione produkty klienci mogą otrzymać kurierem lub odebrać osobiście w sklepie bez dodatkowych kosztów.
Więcej informacji:
Bricoman Polska należy do międzynarodowej GROUPE ADEO, która w 2011 roku zatrudniała 66 000 pracowników, w 25 przedsiębiorstwach na całym świecie. Grupa zajmuje czwarte miejsce na świecie i drugie w Europie na rynku materiałów budowlanych i wykończeniowych. Do grupy należą m.in.
- Leroy Merlin – sieć hipermarketów dekoracyjno-budowlanych
- Bricoman – sieć sklepów remontowo-budowlanych
- Bricocenter
- Aki
- Weldom
- DomPro
- Zodio
- Kabane
Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronie: http://www.bricoman.pl/, http://www.fachosfera.pl/