Jak mówi Wojciech Kaszuba, pomysłodawca, założyciel i współtwórca profilu, fanpage powstał spontanicznie. „Rozmawiałem ze znajomym na temat niedostępnego wówczas Frugo i nie zastanawiając się długo utworzyłem profil z nazwą odzwierciedlającą to, czego oczekiwałem: Frugo Wróć! Zaprosiłem swoich znajomych, oni kolejnych i tak to się zaczęło. Od samego początku nasza społeczność była bardzo aktywna, ludzie wspominali Frugo sprzed lat i pisali o tym, jak dobrze byłoby, gdyby wróciło. Niewielu z nas spodziewało się, że po roku od powstania profilu będziemy wspólnie odliczać dni do FRUGOreaktywacji!”
Firma FoodCare, właściciel marki FRUGO współtworzy profil od chwili zakupu brandu, czyli od marca ub.r. Razem z Wojciechem Kaszubą aktywnie uczestniczyła już w komunikacji wielkiego powrotu FRUGO na rynek na przełomie czerwca i lipca 2011 roku, obecnie wspólnie realizuje wszystkie aktywności kierowane do stale rosnącej społeczności FRUGO.
„Fanpage Frugo Wróć! jest dziś miejscem, które łączy pokolenia fanów FRUGO w każdym wieku. Piszą oni na profilu o tym, jak uwiódł i nadal uwodzi ich mocno owocowy smak FRUGO, wymyślają propozycje nowych smaków oraz mają aktywny udział w ich powstawaniu. W zamian za tak duże zaangażowanie oddajemy w ich ręce przyszłość naszej marki z uwagą słuchając pomysłów i realizując te spośród nich, na które pozwala nadrzędna zasada FRUGO, jaką jest naturalny owocowy smak bez sztucznych dodatków.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Powrót FRUGO po ponad 10 latach nieobecności był wydarzeniem roku 2011. Obecnie FRUGO dostępne jest w szerokiej sprzedaży pięciu kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym, różowym i białym. Czerwone FRUGO wprowadzone na Walentynki kupić można w sieci sklepów Tesco, żółte, które pojawiło się z okazji pierwszego dnia wiosny w sklepach POLOMarket. FRUGO podbija też rynki Anglii, Bułgarii, Czech, Niemiec, Rumunii, Słowacji, Stanów Zjednoczonych, Węgier oraz krajów bałtyckich.