W tegorocznej, dziewiątej już odsłonie przygotowywanego przez dziennik „Rzeczpospolita” zestawienia, znalazło się 330 rodzimych marek. Ich łączna wartość wyniosła ponad 57,5 mld zł, co oznacza niewielki, jednoprocentowy wzrost w porównaniu z poprzednim, spadkowym rokiem.
Wzrost swojej pozycji odnotowała również FFiL Śnieżka S.A., która uplasowała się na 124 pozycji w rankingu marek według wartości. Oznacza to awans o 8 pozycji w porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia. Wartość marki Śnieżka w roku 2012 wyniosła 87,2 mln zł, a więc o 2% więcej niż w poprzednim roku, kiedy została ona oszacowana na poziomie 85,5 mln zł.
Śnieżka uplasowała się również na korzystnej pozycji w rankingu najczęściej wybieranych marek, gdzie zajęła 50. miejsce. Zaszczytną, 25. pozycję Śnieżka zajęła w kategorii obejmującej pozostałe produkty niespożywcze, co daje awans o 1 pozycję w porównaniu z 2011 rokiem.
Wysoka pozycja FFiL Śnieżka S.A. w zestawieniach rankingu odzwierciedla siłę marki i jej mocną obecność na krajowym rynku. Spółka konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju i oferuje wysokiej jakości produkty, które cieszą się uznaniem konsumentów.