w

Skanery Plustek OpticFilm do skanowania slajdów i negatywów w ofercie Modecom

To już kolejne produkty marki Plustek, które polski producent sprzętu komputerowego wprowadza na polski rynek. Urządzenia przeznaczone są zarówno dla fotoamatorów, jak i osób zajmujących się obróbką zdjęć oraz grafiki zawodowo.

Seria Plustek OpticFilm to zaawansowane technologicznie i energooszczędne skanery przeznaczone do skanowania negatywów i slajdów o rozmiarze 35 mm. Wszystkie skanery z nowej serii OpticFilm zapewniają bardzo wysoką rozdzielczość optyczną, która sięga aż do 7200 dpi. Warto wspomnieć o zastosowanych w konstrukcji urządzeń źródła światła LED. Dzięki wykorzystaniu tej nowoczesnej technologii, skanery podczas pracy zużywają o wiele mniej energii, niż skanery z tradycyjnym źródłem światła. Zastosowanie technologii LED pozwala również na uzyskanie w skanowanych materiałach żywszych oraz głębszych kolorów.

W zależności o wybranego zestawu, wraz z urządzeniem, użytkownicy otrzymują również bogaty pakiet oprogramowania, które pozwala na efektywną pracę z urządzeniem zaraz po jego instalacji. Na szczególną uwagę zasługuję oprogramowanie SilverFast®, które dzięki funkcji wielokrotnej ekspozycji (Multi-Exposure®) umożliwia min. zwiększenie zakresu dynamiki, co w efekcie przekłada się na wydobycie więcej szczegółów w cieniach oraz znacznej eliminacji szumów. Z kolei dodatkowa funkcja iSRD® umożliwia pracę nawet ze słabej jakości negatywem, usuwając już z gotowego obrazu plamki, rysy oraz kurz, które były widoczne na oryginalnym negatywie.

Do zestawu producent dołącza elegancki futerał do transportu oraz dwa podajniki, które chronią materiały przed uszkodzeniem podczas procesu skanowania. Pierwszy przeznaczony do skanowania slajdów zmontowanych w ramkach, drugi z kolei przystosowany jest do podawania pasków filmu o długości do sześciu klatek.

Sugerowana cena detaliczna urządzeń:

OpticFilm 8100: 1099 PLN

OpticFilm 8200 iSE: 1399 PLN

OpticFilm 8200i Ai: 1999 PLN

Avatar photo

Napisane przez MODECOM

Sare umacnia pozycję na rynku e-mail marketingu

Badanie „Telco 2020” Roland Berger