Działaniaagencji będą prowadzone w zakresie media relations, biura prasowego, internet PR oraz social media. Dodatkowo SISU będzie odpowiedzialne za inicjowanie wywiadów z Edytą Jungowską oraz działania doradcze.
„Pippi Pończoszanka“ i „Dzieci z Bullerbyn“ wydane przez Wydawnictwo Jung-Off-Ska, to najlepiej sprzedające się na rynku audiobooki, zajmujące pierwsze pozycje na liście sprzedaży Empik oraz Merlin. Obecnie trwają prace nad kolejną serią książek A.Lindgren w wersji audio – „Karlsson z dachu“.
Naszamała agencja ma już spore doświadczenie w branży dziecięcej. Cieszymy się, że Pani Jungowska zdecydowała się na SISU, gdyż jej audiobooki to ciekawy i kreatywny produkt dla najmłodszych – mówi Magda Wrzosek, właścicielka SISU.
Umowazostała podpisana na okres trzech miesięcy z możliwością przedłużenia.