w , ,

Sieć eBuzzing przejmuje BeeAd

Francuska firma BeeAd stała się własnością eBuzzing – europejskiego lidera w dziedzinie reklam w social media. Zasięg BeeAd opiera się głównie na emisji reklam wideo na stronach niezależnych wydawców. Wśród wydawców współpracujących z BeeAd są twórcy najpopularniejszych serwisów we Francji, np. „Le Figaro”. Dzięki transakcji oferta eBuzzing w obszarze reklamy wideo, do tej pory realizowana w serwisach społecznościowych i na blogach została znacznie poszerzona.

„Już teraz jako pierwsi w Polsce oferujemy reklamy wideo w grach społecznościowych”– komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong reprezentującej eBuzzing w Polsce – „Mam nadzieję, że w dłuższej perspektywie zakup BeeAd przełoży się na jeszcze większe możliwości dla klientów eBuzzing w Polsce”.

W 2011 roku eBuzzing oraz BeeAd osiągnęły łącznie ponad 25 milionów euro przychodu. Na skutek połączenia nowopowstała grupa ma w 2012 roku generować łączny przychód na poziomie 40 mln euro.

eBuzzing to europejski lider w dziedzinie content seeding i realizacji kampanii wideo w social media. Firma jest częścią Wikio Group, która jest jedną z 50 najszybciej rosnących firm z branży cyfrowych mediów w Europie. Korzystając z technologii Wikio związanych m.in. z targetowaniem i analizą e-reputacji, ebuzzing zrealizował już prawie 3000 kampanii obejmujących np. wirusowe wideo, marketing na Facebooku. Biura ebuzzing znajdują się w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech. Dzięki współpracy z Think Kong sieć obecna jest od 2011 r. także w Polsce.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.

Avatar photo

Napisane przez On Board PR

Sufit w dobrej formie

Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu?