w

SHEIN otwiera pierwszy pop-up store w Polsce. Start już 17 maja

Pierwszy tymczasowy sklep marki SHEIN, globalnego sprzedawcy internetowego produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych, otworzy się w Warszawie, w Galerii Młociny zlokalizowanej przy ulicy Zgrupowania AK „Kampinos” 15. Przez 5 dni, od 17 do 22 maja, na konsumentów będzie czekać najnowsza, letnia kolekcja marki oraz szereg dodatkowych atrakcji.

Razem z budzącą się do życia naturą, budzą się nasze marzenia i chęci do działania. To idealny moment, aby otworzyć się na nowe i postawić na metamorfozę. Aby dać każdemu taką możliwość, SHIEN otwiera swój pierwszy w Polsce sklep typu pop-up! Najmodniejsze wakacyjne fasony będą teraz na wyciągnięcie ręki.

Odwiedzający pop-up store SHEIN będą mieli okazję kupić zarówno ubrania, jak i akcesoria modowe zgodne z najnowszymi trendami wiosna/lato 2024. Z kolei na miłośników makijażu czekać będą kosmetyczne bestellery brandu. Wybranie odpowiedniego produkty czy odcienia nie zawsze jest łatwe. Dla tych, którzy szukają idealnego koloru na lato, SHEIN przygotował stację skanowania kolorów, która pomoże znaleźć odpowiedni odcień dla każdego konsumenta. Na miejscu będą dostępni również profesjonalni wizażyści, którzy pomogą stworzyć letnie makijaże podkreślające naturalne piękno, wykorzystując jednocześnie najnowsze trendy w make-upie. Będzie to więc nie tylko miejsce z najmodniejszymi produktami, ale także przestrzeń pełna inspiracji.

Sam design tymczasowej lokalizacji SHEIN będzie nie lada atrakcją. Motyw przewodni to #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams, który doda energii po długiej zimie i zainspiruje do podkreślania swojego piękna modą. Dzięki specjalnie zaaranżowanej przestrzeni goście będą mieli okazję poczuć się otoczeni naturą, zapominając o zgiełku wielkiego miasta.

Od początku istnienia SHEIN, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – mówi Marion Bouchut, Dyrektor komunikacji na rynek europejski w SHEIN.

 

Pop-up store SHEIN zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Galerii Młociny w dniach od 17 do 22 maja, w godzinach 10:00-21:00.

Wybrane produkty z oferty SHEIN dostępnej w tymczasowym sklepie stacjonarnym do kupienia będą również online w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do kupującego w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

#SHEINWarsaw #MeetSHEIN #SHEINWarsaw #MeetSHEIN

Napisane przez nataliagrzech

Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce

Pierwszy oddział VeloBanku w Jaworznie już dostępny