12 czerwca br. w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w VI edycji konkursu organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę miesięcznika „Wiadomości Handlowe”. O przyznaniu tytułu Perły Rynku FMCG 2012 w 54 kategoriach zadecydowało blisko 650 detalistów − właścicieli i pracowników sklepów, którzy oddali swoje głosy za pośrednictwem ankiety. Wyróżnienie w kategorii „Sery i twarogi” otrzymała linia innowacyjnych serów twarogowych z mascarpone w plastrach pod marką Milandia Ogród Smaków, produkowanych przez OSM Piątnica.
Milandia to pierwsze i jedyne na rynku sery w plastrach, których głównym składnikiem jest ser mascarpone, produkowany przez Spółdzielnię w Piątnicy, stanowiący ponad 50% produktu. Sery twarogowe Milandia Ogród Smaków dostępne są w czterech wariantach: Cebulka szalotka i zioła, Papryka, pomidor i bazylia, Różowy pieprz brazylijski oraz Naturalnie śmietankowym.
Celem konkursu „Perły Rynku FMCG” jest wyłonienie atrakcyjnych z punktu widzenia konsumentów oraz detalistów produktów, które wyróżniają się na tle konkurencji, przynoszą sprzedawcom zyski i pozwalają rozszerzyć oferowany asortyment. Nadzór merytoryczny nad tegoroczną edycją plebiscytu sprawował niezależny instytut badawczy GfK Polonia.