Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia dwa razy w roku sprawdza jakość obsługi klienta zarówno w serwisie telefonicznym, jak i e-mailowym, techniką Mystery Calling i Mystery Mailing. Ocenie podlega m. in. dostępność serwisów, szybkość uzyskania połączenia z konsultantem, szybkość uzyskania odpowiedzi e-mailowej, a także uprzejmość i zaangażowanie konsultantów, wiedza produktowa oraz liczba informacji możliwych do zdobycia w obu kanałach kontaktu.
Credit Agricole w badaniu uzyskało 88,9 na 100 pkt., wyprzedzając jedynie Pekao SA i PKO BP. Doradcy zostali wysoko ocenieni za zaangażowanie w rozmowę, uprzejmość, profesjonalizm i skuteczność. Najwyższe noty audytorzy przyznali im za wiedzę produktową oraz liczbę informacji możliwych do uzyskania w obszarze kredytu hipotecznego, kredytu gotówkowego oraz kart kredytowych.
Credit Agricole nieprzerwanie od 2013 roku znajduje się w TOP 3 bankowych Contact Center w Polsce. Bank stawia klienta w sercu swoich działań, jego plany a także potrzeby, co udowadnia w kolejnych edycjach rankingu. Zdaniem Credit Agricole uprzejmość, profesjonalizm, elastyczne rozwiązania są podstawą do budowania długoterminowych relacji z klientami.