Sephora, lider sprzedaży kosmetyków selektywnychw Polsce i uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, w dniach od 18 do21 października 2012 roku zaprasza na kolejne spotkanie z serii Salony Ekspertów Sephora, które odbędzie się w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Podczas czterech dni eksperci najlepszych światowych marek będą udzielać indywidualnych, szczegółowych porad w zakresie pielęgnacji twarzy i włosów oraz uczyć, jak wykonać idealny makijaż dopasowany do danego typu urody oraz jak wykorzystać obowiązujące w tym sezonie trendy. Aby umówić się na konsultację w ramach Salonu Ekspertów Sephora wystarczy zadzwonić na infolinię dostępną pod numerami telefonów: 801 801 400 lub (12) 682 84 94 i wybrać dogodny dla siebie termin oraz godzinę. Dla wszystkich osób, które skorzystają z indywidualnych konsultacji, Sephora przygotowała w tych dniach atrakcyjne rabaty oraz upominki.
Aby poznać sekrety prawidłowej pielęgnacji twarzy i włosów oraz dowiedzieć się jak wykonać perfekcyjny makijaż, odwiedź Salon Ekspertów Sephora. Od 18 do 20 października 2012 roku w godzinach 10.00-22.00 oraz 21 października od 10.00 do 21.00, na specjalnie przygotowanym podium, ustawionym przed perfumerią Sephora w centrum handlowym Arkadia, na klientów czekać będą zaproszeni eksperci marek Dior, Estée Lauder, Shiseido, Benefit, Sisley oraz Rene Furterer. Określą oni m.in. typ cery, zbadają kondycję skóry, przeprowadzą diagnostykę skóry głowy, podpowiedzą jak zadbać o perfekcyjny kształt brwi, pomogą w doborze odpowiedniego podkładu i maskary oraz zaprezentują najnowsze trendy w makijażu na sezon jesień-zima 2012.
„W Sephora obserwujemy rosnącą świadomość klientów, którzy poszukują coraz bardziej zaawansowanych produktów, zwłaszcza w segmentach pielęgnacji i makijażu oraz najwyższej jakości obsługi i profesjonalnego doradztwa. To wszystko znajdują na co dzień w perfumeriach Sephora, o czym świadczą przyznane nam nagrody konsumenckie m.in. »Laur Klienta« oraz »Godło Jakości«. Dla wymagających klientek stworzyliśmy też cieszące się ogromną popularnością spotkania z cyklu Salony Ekspertów Sephora, podczas których udzielamy kompleksowych, indywidualnych konsultacji, z których każda trwa około półtorej godziny i obejmuje diagnostykę skóry, porady dotyczące pielęgnacji twarzy, najnowszych trendów w makijażu oraz pielęgnacji brwi lub włosów. Podczas jednego Salonu Ekspertów Sephora przeprowadzamy zwykle około 500 konsultacji” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. „Zapraszam warszawianki do centrum handlowego Arkadia, aby w relaksującej i swobodnej atmosferze skorzystały z fachowej wiedzy i porad najlepszych specjalistów w dziedzinie kosmetyki” – dodała Małgorzata Dzięcielewska.
W 2011 roku odbyło się osiem spotkań w ramach projektu Salony Ekspertów Sephora w siedmiu miastach w Polsce. W tym roku z fachowych porad ekspertów skorzystały już mieszkanki Warszawy, Gdyni, Lublina, Wrocławia, Poznania, Krakowa oraz Łodzi. Kolejne spotkania odbędą się w Katowicach i Szczecinie.
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres styczeń-czerwiec 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.
Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.
Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands oraz certyfikatu Quality International, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog blogmakijaz.pl, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła pierwsze miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl