w

Sephora zaprasza na uroczyste otwarcie swojej pierwszej perfumerii w Gorzowie Wielkopolskim

W najbliższą sobotę, 27 października 2012 r., Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzy swoją pierwszą perfumerię w Gorzowie Wielkopolskim, w centrum handlowym NoVa Park. W tym dniu perfumeria będzie czynna w godzinach 9.00-21.00. Nowy salon perfumeryjny o powierzchni 248 m2, który mieści się na parterze centrum handlowego, będzie 92. perfumerią Sephora otworzoną w Polsce.

Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich klientów, którzy odwiedzą perfumerię w tym dniu, przygotowano liczne atrakcje m.in. pokazy tańca, atrakcyjne promocje i rabaty na wybrane produkty oraz upominki, które będą dołączane do zakupów. Dodatkowo, aby zachęcić klientki do zabawy makijażem oraz wypróbowania najnowszych kosmetyków, wizażyści Sephora przedstawią obowiązujące trendy w makijażu w sezonie jesienno-zimowym i podpowiedzą, jak dopasować je do swojej urody.

„Już w najbliższą środę otworzymy naszą pierwszą perfumerię Sephora w Gorzowie Wielkopolskim w centrum handlowym NoVa Park. Będzie można znaleźć w niej szeroki asortyment produktów światowych marek, część z nich dostępnych wyłącznie u nas. Sephora to jednak nie tylko najlepsze kosmetyki. To także miejsce, gdzie można poznać najnowsze trendy, skorzystać z fachowej porady oraz spotkać się z najlepszymi makijażystami” – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska. „Serdecznie zapraszam do odwiedzenia nowej perfumerii Sephora oraz skorzystania z wielu atrakcji i promocji, przygotowanych specjalnie dla naszych pierwszych klientów” – dodał Artur Garnczarek.

Perfumeria Sephora w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim będzie otwarta siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00, oraz w niedzielę w godzinach 10.00-20.00.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres styczeń-czerwiec 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands oraz certyfikatu Quality International, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog blogmakijaz.pl, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła pierwsze miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Avatar photo

Napisane przez Questia

Adkontekst Planner – nowe rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw

Linie lotnicze THAI wybierają Agoda.com jako partnera rezerwacji hotelowych