Do Hanoweru SARE pojechało z jasno określonymi celami – wypromować usługi Grupy, przedstawić system współpracy w ramach ekspansji zagranicznej oraz pozyskać kolejnych partnerów handlowych i kontrahentów. Cele zostały osiągnięte!
W ciągu zaledwie pięciu dni odbyliśmy kilkadziesiąt spotkań biznesowych z firmami z całego świata, zainteresowanymi nie tylko zakupem naszego systemu do kampanii mailingowych i mobilnych, ale także zawarciem umowy bliższej współpracy w ramach franczyzy, którą prezentowaliśmy na targach. Z wybranymi kontrahentami podpisaliśmy już w Hanowerze wstępne umowy, w których teraz po targach pozostają jedynie do dopracowania niektóre szczegóły– mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE S.A.
Z dużym entuzjazmem przyjęta została prelekcja Łukasza Rzewuskiego,Business Development Manager SARE, poświęcona różnym aspektom e-mail marketingu. Ponadto SARE zostało wybrane przez Ministerstwo Gospodarki do grona firm reprezentujących polską branżę ICT, a przy tym innowacyjności polskiej myśli technologicznej.
Grupa SARE, z notowaną na NewConnect spółką SARE S.A., jest już obecna w wielu krajach na całym świecie. Sukces w Hanowerze otwiera spółce drzwi na kolejne międzynarodowe rynki.
CEBIT 2012 odbyło się w dniach 6-10 marca w Hanowerze, w Niemczech. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 4200 wystawców z 70 krajów oraz około 312 000 zwiedzających z całego świata. Targi organizowane są cyklicznie od 1986 roku.