SAP NEWSBYTE — 29 maja 2012 r. — Jak wynika z raportu firmy Gartner, Inc., pt. „Market Share Snapshot: CRM Software, 2011”, SAP utrzymał pierwsze miejsce pod względem wysokości przychodów z aplikacji CRM i osiągnął w 2011 roku udział 19,3%, co oznacza wzrost wartości sprzedaży o 16,3% w stosunku do 2010 r.
„Uważamy, ze raport firmy Gartner potwierdza sukces strategii SAP w zakresie CRM – chcemy pomagać przedsiębiorstwom lepiej działać, sprawniej sprzedawać, oferować wyższą jakość usług i precyzyjniej prowadzić działania marketingowe” — powiedział Anthony Leaper, wiceprezes i dyrektor generalny ds. rozwiązań CRM w firmie SAP. „Podstawą każdej nowatorskiej strategii jest umiejętność poprawy satysfakcji klienta. SAP jako lider rynku CRM oferuje pakiet rozwiązań, które pozwalają firmom spełniać obietnice złożone klientom i zmieniać na lepsze sposoby ich obsługi”.
Rozwiązanie SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) jest częścią pakietu oprogramowania SAP® Business Suite. Pozwala ona zapewnić znakomitą obsługę klientów i zmaksymalizować efektywność każdej interakcji z klientami przez dowolny dział: sprzedaży, marketingu, serwisu, finansów, łańcucha dostaw, logistyki, produkcji czy kadr.
Według raportu firmy Gartner, „kluczowe aspekty, które pobudzają rosnące zainteresowanie oprogramowaniem CRM, to mobilność, media i technologie społecznościowe, internetowe narzędzia analityczne oraz e-handel”. W ubiegłym roku firma SAP skutecznie dostarczała przedsiębiorstwom na całym świecie rozwiązana, które pomagały doskonalić obsługę klienta z wykorzystaniem innowacyjnego oprogramowania, w tym aplikacji mobilnych, narzędzi społecznościowych i rozwiązań do zarządzania dużymi ilościami danych.
Więcej informacji można znaleźć na stronach Customer Experience Edge, www.360customerview.com i w serwisie prasowym firmy SAP. Zapraszamy również do śledzenia wpisów SAP w serwisie Twitter (@sapnews i @sapcrm).