W związku z planowanymi zmianami ustawy o VAT, należy się spodziewać, że na przełomie roku wszyscy przedsiębiorcy będą żywo zainteresowani dostosowaniem użytkowanego oprogramowania do nowych wymogów prawnych. Firma Sage, wiodący producent i dostawca oprogramowania do zarządzania dla sektora MSP w Polsce, oferuje rabaty – zarówno dla firm, które dopiero planują zakup oprogramowania Sage, jak i dla swoich obecnych klientów, którzy będą aktualizować użytkowane systemy.
Pięć pakietów do wyboru
Od 15 października Sage oferuje 5 rodzajów pakietów dla firm zainteresowanych zakupem nowych licencji. W ofercie znalazły się zestawy dla firm kupujących system do obsługi obszarów: produkcyjnego, kadr i płac, finansów i księgowości oraz sprzedaży. Jest też pakiet dla firm zainteresowanych uproszczoną księgowością. Każdy z tych pakietów oferowany jest w aż trzech wersjach, co daje klientom dużą elastyczność wyboru oraz spore oszczędności w porównaniu do oferty cennikowej Sage.
„Poszczególne pakiety różni lista oferowanych w ich ramach licencji i usług abonamentowych. Klienci mogą m.in. wybrać, czy chcą nową licencję z odpowiednim dla ich potrzeb pakietem abonamentowym, w ramach którego otrzymują ze strony naszej firmy gwarancję dostarczania wszystkich nowych wersji przez kolejne 24 miesiące, a także zróżnicowany pakiet wsparcia uzależniony od rodzaju wybranego abonamentu, tzw. Symfopakietu. W każdym z przypadków nasz klient zaoszczędzi, w odniesieniu do cennika, od kilkuset do niemal kilku tysięcy złotych” – mówi Paweł Przedpełski, Dyrektor Sprzedaży w firmie Sage.
Szczegółowy wykaz pakietów oprogramowania i usług dla przedsiębiorców wraz z kalkulacją oszczędności znajduje się pod adresem: www.sage.com.pl.
Rabaty dla użytkowników nieaktualnych wersji
Firma Sage przygotowała też tzw. schodkową promocję dla klientów użytkujących nieaktualne wersje Systemu Symfonia. Każdy z nich, decydując się na zaktualizowanie posiadanych programów do 11 listopada br., otrzyma aż 50% rabat na nowe oprogramowanie i abonament. Do 3 grudnia br. zniżka wyniesie 30%, a do 31 grudnia 20%.
„Chcemy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że przygotowując się do zmian w ustawie o VAT już teraz, można zminimalizować wydatki na dostosowanie użytkowanego oprogramowania. Już w grudniu spodziewane są wydania aktualizacji Systemów Symfonia i Forte, zgodne z przepisami nowej ustawy, będzie więc stosunkowo niewiele czasu, by wdrożyć zmiany na dzień 1 stycznia 2013. Kupując abonament wcześniej, wraz z aktualną licencją, zapłaci się mniej za aktualizację, a jednocześnie zminimalizowane zostanie ryzyko opóźnienia w implementacji koniecznych zmian. Posiadacze Symfopakietów będą bowiem obsługiwani w pierwszej kolejności” – dodaje Paweł Przedpełski, Sage sp. z o.o.
Same abonamenty też objęto promocją
Promocja Sage obejmuje również przypadki wykupienia wyłącznie abonamentów – Symfopakietów. Wiele firm użytkuje aktualne wersje programów i będzie zainteresowanych wyłącznie „ubezpieczeniem od VAT”. Taką polisą jest właśnie Symfopakiet, który przez okres kolejnych 24 miesięcy daje gwarancję otrzymania w cenie abonamentu wszystkich aktualizacji programu, objętego pakietem.
„Klienci decydując się na Symfopakiet w tym roku, dostaną w jego cenie wersje przystosowane do zmian VAT jeszcze w grudniu tego roku. Otrzymają też za darmo kolejne wersje – tzw. deklaracyjne, które wydajemy zawsze na początku roku, kwartale, a także kolejne aktualizacje związane z wejściem w życie kolejnych zmian w VAT 1 lipca 2013 r. Abonament na 24 miesiące zapewni też darmowe wersje w 2014 r. Ta forma zakupu jest dla przedsiębiorcy podwójnie atrakcyjna. Po pierwsze, zapewnia on sobie bezpieczeństwo przy dostarczaniu nowych wersji oprogramowania w gorącym okresie jeżeli chodzi o zmiany prawne; po drugie optymalizuje budżet na wydatki związane z utrzymaniem systemu, a tym samym nie zaskoczą go jakieś nieprzewidziane, dodatkowe wydatki. Dziś trudno przewidzieć, jakie zmiany prawne przeprowadzi ustawodawca, stąd pomysł na taki rodzaj ubezpieczenia wydaje się optymalną propozycją” – wyjaśnia Paweł Przedpełski.
Sage oferuje obecnie trzy rodzaje Symfopakietów, dając, poza zapewnieniem aktualizacji, różne poziomy obsługi klientów. Jest teraz czas, by dokonać wyboru optymalnego poziomu obsługi na zbliżający się okres przejściowy. Szczegóły zakresu usług w ramach Symfopakietów znajdują się pod tym adresem:
http://www.sage.com.pl/male-i-srednie/uslugi/uslugi-abonamentowe. Dodatkowe informacje o usługach abonamentowych Sage dostępne są również drogą telefoniczną, pod nr 22 455 56 57.
Przy okazji zapowiadanych zmian w ustawie o VAT od sierpnia br. Sage świadczy telefoniczne wsparcie dla przedsiębiorców w ramach Infolinii VAT, dostępnej pod nr 22 417 93 93. Więcej o Infolinii: http://www.sage.com.pl/infolinia-vat.
O firmie Sage sp. z o.o.
Sage sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania i usług wspomagających zarządzanie, głównie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Spółka wchodzi w skład Sage Group plc – należącej do grona największych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie na świecie. Posiada oddziały w Bytomiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu oraz sieć ponad 400 dystrybutorów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju. Oferta firmy obejmuje m.in. System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw – oraz 2 linie produktów dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw: Symfonia i Symfonia Start, a także w pełni zlokalizowany program CRM: Sage ACT!. Od 17 maja 2011 r. do oferty firmy dołączony został międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla średnich i większych przedsiębiorstw.