Witrynę charakteryzuje nowoczesna, uporządkowana i przejrzysta szata graficzna. Uproszczone menu i czytelny podział produktów na kategorie tematyczne zachęcają użytkownika do zapoznania się z szerokim portfolio produktów Towarzystwa i wyboru najbardziej optymalnej oferty ubezpieczeniowej. Intuicyjna nawigacja pozwala na szybki dostęp do wszystkich zasobów serwisu. Nowa strona internetowa została wzbogacona również o bardzo dobrze wyeksponowany slider, który informuje klienta o najważniejszych zaletach oferty, a także o aktualnych promocjach. Umożliwia on użytkownikowi bezpośrednie przejście do oferty ubezpieczeń, które można zakupić on-line za pośrednictwem serwisu transakcyjnego www.skokubezpieczenia24.pl. Nowoczesnym i bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem jest dedykowany player, który pozwala na obejrzenie spotów reklamowych SKOK Ubezpieczenia bez opuszczania strony internetowej. Strona www oferuje również udogodnienia w wyszukiwaniu placówek SKOK Ubezpieczenia za pośrednictwem mapy z opcją wyboru: województwa, miasta i nazwy placówki. Odpowiadając na potrzeby użytkowników, w serwisie zamieszczono odnośnik do firmowego kanału w serwisie YouTube.
Serwis internetowy SKOK Ubezpieczenia ma w nowoczesny i przyjazny sposób służyć budowaniu trwałych relacji z klientami, stanowiąc jeden z wyznaczników jakości Towarzystwa.
Uruchomienie nowej strony internetowej jest kolejnym etapem wdrażania nowoczesnego systemu identyfikacji wizualnej SKOK Ubezpieczenia. W maju br. firma wprowadziła nowe logo, które zaprojektowała warszawska agencja MamaStudio. Po raz pierwszy zaprezentowane zostało podczas wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej z udziałem Artura Żmijewskiego i „załogi SKOK” uosabiającej szybką, prostą i perfekcyjną likwidację szkód. Kolejna odsłona tej kampanii, promująca nowy produkt w ofercie firmy – ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków rozpoczęła się w październiku br.
Za realizację projektu począwszy od opracowania mapy strony, layotu graficznego po realizację prac technologicznych odpowiedzialna była agencja reklamowa Apella.