Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty.
Przedstawiciele generacji Z spędzają o 40% mniej czasu na kontaktach osobistych niż inne pokolenia[1]. W odpowiedzi na to wyzwanie, marka M&M’S® pragnie pomóc młodym ludziom w przełamaniu „pierwszych lodów” oraz zachęca ich do osobistych spotkań z bliskimi.
Co zrobić, aby wziąć udział w loterii? Wystarczy w okresie od 26 maja 2025 roku do 29 czerwca 2025 roku zakupić co najmniej jeden dowolny produkt M&M’S®, zachować dowód zakupu oraz zarejestrować zgłoszenie wraz z paragonem na stronie: mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę, przy czym w trakcie loterii dopuszczalne jest przesłanie maksymalnie dziesięciu zgłoszeń.
Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna obejmująca działania digital oraz na kanałach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za loterię konsumencką odpowiada Brandcomm, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.
O firmie Mars, Incorporated
Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane
i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. M&M’S®, SNICKERS®, TWIX® i BOUNTY®,), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji o Mars publikujemy na stronie ww.mars.pl