w

Ruszyła największa kampania Śnieżki

Kampania, wskazująca na główne korzyści funkcjonalne i emocjonalne, jakie Śnieżka oferuje konsumentom, obejmie telewizję, radio, prasę i Internet. W telewizji wyemitowany zostanie spot pokazujący wpływ koloru na samopoczucie i nastrój człowieka. Bohaterem filmu jest trzyosobowa rodzina: mama, tata i córka, którzy zyskują dużą dawkę energii dzięki kolorom z palety barw Śnieżka Satynowa. Będzie można go zobaczyć w największych polskich stacjach telewizyjnych, na różnych kanałach, m.in. TVP, Polsat i TVN. Pierwszy spot został wyemitowany 17 maja 2012 roku.

Działania w prasie nakierowane będą na obecność w tytułach branżowych o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej. W czasopismach ukażą się reklamy zwracające uwagę czytelników na główne zalety wykorzystania farb Śnieżka.

Kampania zwraca uwagę na unikalny atrybut kolekcji Śnieżka Satynowa – 5 razy wyższą odporność na szorowanie na mokro w porównaniu z farbami lateksowymi odpornymi na mycie, wg PN-C-81914.

www.sniezkasatynowa.pl/

Avatar photo

Napisane przez RedPen

Ruszyła nowa kampania marki Magnat

Inpro świętuje 25-lecie