HONOR, globalna marka technologiczna, rozpoczęła działania w digitalu, ogłaszając uruchomienie polskich profili w mediach społecznościowych. Od 7 grudnia fani marki będą mogli ją obserwować na Facebooku oraz Instagramie.
Wszystkie urządzenia HONOR oraz wykorzystywane w nich technologie są tworzone z myślą o ludzkich potrzebach. To założenie przyświeca też założeniu kont w mediach społecznościowych, dzięki którym obserwujący je użytkownicy zyskają możliwość bezpośrednio kontaktu z marką. Profile HONOR będą wykorzystywane do bieżącej komunikacji – od zapowiedzi urządzeń marki, przez ich szczegółową prezentację, po kampanie specjalne.
„Polska jest dla marki HONOR bardzo ważnym rynkiem. Chcemy być blisko użytkowników naszych urządzeń i komunikować się z nimi, także bezpośrednio. Polskie konta HONOR w mediach społecznościowych pozwolą nam na większą interakcję z fanami, dlatego gorąco zachęcam do ich obserwowania” – powiedziała Dorota N. Haller, Marketing, Communications & PR Director w HONOR Polska.
Za prowadzenie profili marki HONOR w mediach społecznościowych odpowiadają agencje Loyalty Point oraz Bluecloud Interactive.
Polskie profile marki HONOR są dostępne pod poniższymi adresami:
Facebook: https://www.facebook.com/HonorPL
Instagram: https://www.instagram.com/honor_polska/