w

Rusza największa akcja lojalnościowa Intermarché

W ramach akcji klient sieci Intermarché w zamian za każde 40zł na paragonie otrzymuje naklejkę. Naklejki, zbierane na specjalnym kuponie, są przeliczane na rabat (najniższy to 10zł, najwyższy umożliwia odebranie maskotki za darmo).

Nagrodami w akcji jest 5 rodzajów zabawek pluszowych Zigos, będących osią komunikacji prorodzinnej marki. Projektowane z udziałem dzieci maskotki są unikalne, bezpieczne i wysokiej jakości. Projekt oraz dobór materiałów sprawia, że zabawkami mogą bawić się również młodsze dzieci.

Dodatkowo do sprzedaży trafił nowy numer czasopisma „Zigos Klub – Magazyn Odkrywców” skierowany do dzieci w wieku 6-12 lat. Magazyn obejmuje wiele sfer nauki i wiedzy (m.in. ekologia, ciekawostki geograficzne, techniczne, sportowe) oraz zabawy (m.in. komiks „Zigosy. Misja Ziemia”, zabawy plastyczne, łamigłówki, dowcipy czy konkurs z nagrodami). Do każdego czasopisma dołączony będzie gadżet.

Szczegóły dotyczące promocji znajdują się na stronie internetowej www.intermarche.pl oraz www.zigosklub.pl. Akcja trwa do 6 grudnia 2012 r., a wydawanie nagród do 12 grudnia br. włącznie.

Intermarché to sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, obecna w Polsce od 1997 roku, kiedy to powstał pierwszy sklep w Zielonej Górze. Obecnie istnieje ponad 200 sklepów w całej Polsce – w ich ofercie znajdują się między innymi produkty przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach.

Avatar photo

Napisane przez FuturePR

Wiedza nie boli

Konkurs dla grafficiarzy- Wyżyj się kreatywnie