Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.
Już od 13 listopada br. w największych stacjach telewizyjnych pojawi się kolejna odsłona kampanii reklamowej „Polskie słodycze na polskie święta” firmy Colian, bazującej na adaptacji utworu „Z kopyta kulig rwie” zespołu Skaldowie.
Przygotowany spot to nie tylko ukłon w stronę ponad stuletniej tradycji polskich marek, takich jak Goplana, Wafle Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki oraz Jeżyki, ale także idealny moment na komunikację nowego produktu w ofercie sezonowej.
– W tym roku poza znanymi i od lat chętnie wybieranymi na świąteczne prezenty produktami sezonowymi, takimi jak Śliwka Nałęczowska z cynamonem, piernikowe Jeżyki czy figurki Goplana do naszej oferty dołączył specjalnie przygotowany na tę okazję czekoladowy Mikołaj Grześki. I jak to bywa w przypadku tej marki, nie tylko jego smak jest wyjątkowy, bo pełen chrupiącego nadzienia, ale także kształt, który łączy tradycyjny wizerunek Mikołaja z elementami bardziej współczesnymi i młodzieżowymi – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Za kreatywną stronę kampanii, a także jej produkcję odpowiada agencja Peppers Ghost. Muzykę skomponował Andrzej Zieliński z zespołu Skaldowie, a reżyserią spotu zajął się Henryk Szymański (z agencji Peppers Ghost). Zakup mediów, podobnie jak w poprzednich latach, powierzono Initiative. Kampanii towarzyszyć będą działania promocyjne prowadzone na platformach społecznościowych oraz w prasie branżowej. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Link do spotu na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dMbCdViHfww