w

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Jeżyki

Kampania ma na celu promocyjne wsparcie działań sprzedażowych, zaplanowanych dla marki Jeżyki na tegoroczną jesień. Spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych (Polsat Paczka, TVN Pakiet Kobiecy).

Przekaz piętnastosekundowego spotu koncentruje się na unikalnych cechach produktu. Podkreśla takie atrybuty herbatników jak: różnorodność składników, dzięki którym Jeżyki dostarczają konsumentom wyjątkowych  wrażeń smakowych i sensorycznych oraz oryginalność „najeżonego” kształtu ciastka. Spot eksponuje także produkty marki, wprowadzone do sprzedaży w ostatnim czasie: ciastka Jeżyki Dark, oblane ciemną czekoladą, dostępne w dwóch smakach: Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry. Dodatkowo, film prezentuje szeroką gamę smaków ciastek Jeżyki w czekoladzie mlecznej.

W czasie trwania kampanii telewizyjnej, dla marki Jeżyki będą realizowane także inne działania wizerunkowe i handlowe. Stacja TVN Turbo wyemituje program o produkcji ciastek w ramach cyklu „Polak potrafi”, a w sklepach pojawią się atrakcyjne ekspozycje produktowe oraz gazetki promocyjne.

Kampania reklamowa będzie wspierana akcjami handlowymi w obu kanałach sprzedaży, tradycyjnym i nowoczesnym.

Start kampanii: 1 października 2012

Agencja reklamowa: 4FRAME Sp. z o.o.

Dom mediowy: Universal McCann.

Avatar photo

Napisane przez Kolterman

Plast – Box SA podpisał umowę z grupą Bekuplast

„Zupa na dziś!” Delecta w nowej odsłonie