w , , ,

Rozwój przedszkolaków wspiera technologia zaprojektowana przez nauczycieli, terapeutów i logopedówDostęp tylko dla zalogowanych

Co robić, kiedy dzieci przestają biegać, skakać, a nawet się ze sobą bawić? Kiedy zamiast z ciekawością poznawać świat, patrzą w ekrany? Już w przedszkolach coraz trudniej o skupienie, ruch i radzenie sobie z emocjami. Publiczne przedszkole Omnibus z Wrocławia testuje interaktywne, wielofunkcyjne przyciski COSMO, które mają aktywizować dzieci w wielu problematycznych obszarach.

W przedszkolach rośnie pokolenie dzieci, które nie potrafi skupić uwagi, współpracować z rówieśnikami ani prawidłowo reagować na bodźce. Coraz częściej brakuje im koordynacji ruchowej, cierpliwości i umiejętności społecznych. Nauczyciele i terapeuci biją na alarm: przedszkolaki przestają być ciekawe świata, bo przyzwyczajają się, że świat podaje się im w gotowej formie. Najczęściej na ekranie.

Dalsza część tekstu

jest dostępna m.in. dla zarejestrowanych dziennikarzy.

Masz konto?

Nie jesteś zarejestrowany?

Dlaczego rzecznikom i biurom prasowym rekomendujemy ukrywanie informacji prasowych? By dodawane teksty pozostawały niewidoczne dla wyszukiwarek i osób postronnych, co zwiększa szanse na ich wykorzystanie przez zarejestrowane redakcje.

     

Wielki efekt małym kosztem, czyli pomysły na szybkie odświeżenie kuchni

55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL