www.nova-park.plGorzowskie centrum, które od lat utrzymuje pozycję lidera wśród obiektów handlowych w regionie, po raz kolejny odnotowało wzrost wskaźników i zyskało nowych najemców. Ostatni rok
był dla NoVa Parku czasem wzrostu i nowych wyzwań.
Nova Park angażuje się też w liczne akcje społeczne, ekologiczne i prozdrowotne a także, te wspierając lokalne inicjatywy. W ubiegłym roku centrum przeprowadziło 18 akcji CSR. Społeczne zaangażowanie NoVa Park obrazują akcje takie jak: wystawy lokalnych artystów, „Wiosłowanie dla WOŚP” czy wydarzenia promujące profilaktykę zdrowotną organizowane we współpracy z Ministerstwem Zdrowia. NoVa Park dąży do bycia centrum coraz bardziej ekologicznym. W 2024 roku wprowadzone zostały rozwiązania mające na celu oszczędzanie energii elektrycznej i wody. Przeprowadzono modernizację sterowania centralami wentylacyjnymi, zastosowanie czujek CO2 pozwoliło na oszczędność około 30% zużywanej energii elektrycznej. Dowodem na to, że NoVa Park jest obiektem któremu zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie pozostają obojętne jest mająca miejsce od początku działalności weryfikacja zgodności z kryteriami BREEAM In-Use. Centrum każdorazowo otrzymuje ocenę pozytywną, a w tym roku uzyskało dwie oceny Excellent.
Postrzegam to jako sukces, szczególnie mając na uwadze zaostrzenie kryteriów. Najwyższe noty otrzymaliśmy w kategoriach trwałości projektu oraz gospodarowania terenem i ekologią – w obu uzyskując maksymalne 100% punktów. – mówi Katarzyna Jaster – Operations Manager Nova Park.
Rozwojowi NoVa Parku towarzyszy napływ nowych najemców i przedłużanie współpracy z obecnymi. W 2024 roku w gorzowskim centrum otworzyły się nowe lokale: Rituals, butik De lux By o lala, Pako Lorente, nowoczesna sala zabaw Lider oraz punkt z napojami bubble tea – Crazy Bubble. Centrum konsekwentnie rozwija współpracę z dotychczasowymi najemcami, oferując im stabilne warunki do dalszego rozwoju.
W 2025 roku NoVa Park planuje kontynuację dynamicznego rozwoju, stawiając na wprowadzanie nowych, atrakcyjnych marek. Już w najbliższych miesiącach zaplanowano otwarcie m.in: sklepu sportowego JD Sport oraz restauracji oferująca dania kuchni azjatyckiej. Centrum konsekwentnie rozwija współpracę z dotychczasowymi najemcami, oferując im stabilne warunki do dalszego rozwoju. Od lat sukcesywnie dopasowujemy strategię rozwoju naszego obiektu do zmieniających się realiów i potrzeb rynku. Ewolucyjnie powiększamy ofertę handlową, gastronomiczną i rozrywkową. Śledzimy zmieniające się trendy oraz zapotrzebowanie wśród klientów naszego centrum oraz najemców, dlatego nie zatrzymujemy się w rozwoju i już planujemy kolejne inicjatywy z naszymi partnerami. – mówi Ewa Jusiel-Bujnowska, Senior Leasing Manager w NoVa Parku.
W ubiegłym roku w gorzowskim centrum nie zabrakło również przyciągających klientów akcji sprzedażowych i ciekawych kampanii marketingowych. Na uwagę zasługują m.in. okolicznościowe akcje pro sale z okazji rozpoczęcia lata lub roku szkolnego. Liczne aktywności dedykowane dzieciom m.in. w warsztaty rękodzieła, spektakle teatralne i liczne konkursy.
Naszym celem jest organizowanie wydarzeń, które nie tylko zapewniają rozrywkę, ale również edukują i zwracają uwagę na istotne zagadnienia. Dlatego duży nacisk kładziemy na takie aspekty jak: ekologia, profilaktyka zdrowotna, i edukacji najmłodszych. Dzięki temu nie tylko budujemy zainteresowanie ofertą naszego centrum, ale również wspieramy rozwój odpowiedzialnych postaw w lokalnej społeczności. Cieszy mnie, że klienci doceniają wyjątkowo szeroką ofertę naszych sklepów i lokali użytkowych. To właśnie nasze portfolio oraz dedykowany program wydarzeń specjalnych sprawia, że nasze centrum jest miejscem atrakcyjnym dla osób w każdym wieku.– podkreśla Wiktoria Gryz, Marketing Specialist w NoVa Parku.
Atutem NoVa Parku jest jego malownicza lokalizacja – w sąsiedztwie bulwarów nadwarciańskich i mostu Staromiejskiego – która sprzyja zarówno zakupom, jak i spędzaniu czasu wolnego. Dzięki nim NoVa Park z powodzeniem przyciąga rodziny z dziećmi oraz klientów poszukujących inspirujących inicjatyw w przyjaznym otoczeniu.
Strategia na 2025 rok, zakłada rozwój działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, konsolidacji lokalnej społeczności a także inicjatyw CSR. W nadchodzącym roku nie zapomnimy także o najmłodszych, planując liczne wydarzenia edukacyjno-rozrywkowe, które łączyć będą kreatywną zabawę z nauką, dostarczając niezapomnianych wrażeń. – dodaje Wiktoria Gryz.
www.nova-parl.pl