Jako pierwszy w nowej odsłonie wystartował rynekzdrowia.pl.
Należące do Grupy PTWP SA branżowe portale dlahandlu.pl, propertynews.pl i rynekzdrowia.pl
w ciągu ostatniego roku zyskały rekordowe, kilkudziesięcioprocentowe przyrosty liczby użytkowników i odsłon.
Porównując sierpień 2012 do tego samego miesiąca roku 2011, serwis propertynews.pl odnotował wzrost liczby odsłon o 83 procent przy jednoczesnym przyroście bazy użytkowników o 50 procent. Podobną dynamikę wzrostu liczby użytkowników ma portal rynekzdrowia.pl przy liczbie odsłon większej o jedną piątą. Portal dlahandlu.pl odnotował z kolei blisko pięćdziesięcioprocentowy wzrost liczby odsłon i powiększenie liczby użytkowników o jedną trzecią.
– Tak dynamiczne wzrosty to efekty konsekwentnie realizowanej strategii, zakładającej prezentowanie eksperckich treści, inwestowanie w jakość informacji i poruszanie najistotniejszych wydarzeń poszczególnych branż oraz teksty poradnikowe. Chcemy umacniać wiodące pozycje naszych serwisów i już teraz implementujemy zmiany mające na celu ich rozwój, większą intuicyjność, interaktywność i multimedialność. Zmiany te dobrze widać w przypadku nowej odsłony serwisu rynekzdrowia.pl – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawca portali.
Portal branży medycznej – rynekzdrowia.pl – zyskał nowe funkcjonalności i dodatkowe serwisy, m.in. wyszukiwarkę ofert pracy i przetargów medycznych oraz działy tematyczne poświęcone dziedzinom medycyny tj. reumatologii, kardiologii i onkologii. Rozbudowano dział aktualności, codzienny serwis, w którym ukazuje się blisko tysiąc informacji miesięcznie. Na jeszcze lepszą orientację w sprawach legislacyjnych pozwoli dział „rynek urzędowy” obfitujący w zarządzenia, rozporządzenia oraz projekty innych aktów prawnych. Rynekzdrowia.pl jest branżowym forum wymiany opinii, komentarzy i analiz najważniejszych osobistości branży.
Ponadprzeciętna dynamika wzrostów branżowych serwisów należących do Grupy PTWP SA, to także wynik skutecznego dotarcia do użytkowników zainteresowanych daną tematyką i integracji środowisk dzięki m.in. organizacji branżowych konferencji oraz plebiscytów (np. Prime Propery Prize).
Strategia rozwoju portali należących do Grupy PTWP SA zakłada ich wzbogacenie m.in. o wersje mobilne przyjazne tabletom i smartfonom. Nowe odsłony serwisów wyróżnić ma większa przejrzystość i intuicyjna nawigacja, logiczna segmentacja treści, bogatsze multimedia, większa interaktywność oraz nowe treści, funkcjonalności, narzędzia i usługi. Zmiany pozwolą na jeszcze lepszą integrację środowisk branżowych wokół portali należących do Grupy PTWP SA i umacnianie statusu serwisów jako pierwszych źródeł codziennych informacji z branż.
Grupa PTWP SA i należące do niej portale to kilkadziesiąt rozbudowanych serwisów branżowych, ponad 50 serwisów tematycznych, kilkaset tysięcy aktualnych ofert i ogłoszeń w kilku kategoriach, ponad 165 tysięcy odbiorców codziennych newsletterów i alertów, ponad 5 milionów newsletterów wysyłanych w każdym miesiącu, 10 tysięcy informacji i blisko 9 milionów odsłon co miesiąc.