w ,

reklaMÓWKA charytatywnie dla Fundacji Rak’n’Roll

Ruszył pierwszy projekt charytatywny z wykorzystaniem reklaMÓWKI. Akcja ma na celu poinformowanie jak największej liczby osób o projekcie Rak’n’Roll Records. Do kupna piosenek zachęcają w dżinglach artyści, którzy sami przekazali swoje utwory do wytwórni charytatywnej. Podczas odsłuchiwania dżingla odbiorca może wcisnąć przycisk na telefonie, aby otrzymać bezpłatny SMS z instrukcją, jak dokonać zakupu utworu. Akcja promocyjna potrwa do końca roku.

– Projekt Fundacji Rak’n’Roll jest wyjątkowy, nowatorski i ma szczytny cel, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się wesprzeć jego promocję, udostępniając Fundacji bezkosztowo powierzchnię reklaMÓWKI – tłumaczy Jan Wójcik z Wind Mobile. – Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy o Rak’n’Roll Records usłyszy wielu ludzi, których zainteresuje taka forma zakupu utworów muzycznych i wparcia fundacji pomagającej chorym na raka.

To kolejna kampania realizowana z wykorzystaniem reklaMÓWKI. Do tej pory z medium skorzystały między innymi OSHEE, KFC, WeltBild oraz jedna z instytucji finansowych, które realizowały swoje kampanie reklamowe w czwartym kwartale tego roku.

Rak’n’Roll Records to charytatywna wytwórnia muzyczna, w której dziś można znaleźć 40 utworów przekazanych przez polskich artystów. Utwory można przesłuchać na stronie Fundacji w wersji mono, natomiast wersję stereo można zakupić w cenie 2 zł.

ReklaMÓWKA to medium reklamowe wprowadzone na rynek przez spółkę Wind Mobile, które polega na zamianie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na przekaz reklamowy. Jest to sposób na optymalne wykorzystanie tego czasu, przynoszący korzyści zarówno reklamodawcom, jak i tym, którzy zdecydują się na włączenie tej usługi w swoim telefonie (fanom reklaMÓWKI).
 

Nowoczesny ERP, czyli biznes w wielu wymiarach

It Works prezentuje nową stronę WWW