Na mocy podpisanej umowy, RedPen zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii Public Relations dla Związku oraz zadba o bieżące kontakty z mediami. Celem kampanii skierowanej do klientów indywidualnych, wykonawców i architektów jest rekomendacja dobrych praktyk w zakresie stolarki budowlanej, dostarczenie odbiorcom fachowej wiedzy na ten temat, a także promowanie wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku Związku oraz firm w nim zrzeszonych.
Polski Związek Okna i Drzwi to organizacja zrzeszająca czołowych polskich producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej. Celem Związku jest działanie na rzecz rozwoju branży stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce, aktywne wspieranie działań eksportowych, promowanie termomodernizacji budynków oraz eliminacja z rynku wyrobów niecertyfikowanych.
Ze strony agencji za projekt odpowiada Marcin Wojciechowski – Dyrektor Kreatywny w Grupie Aveex oraz Izabela Jurek – Public Relations Manager w agencji RedPen.