Przy ocenie sklepów brano pod uwagę ponad 60 kryteriów, między innymi przejrzystość strony, prostotę w dokonywaniu zakupów i zawieraniu transakcji, szerokość i atrakcyjność oferty, poziom obsługi klienta, a także zabezpieczenie kupującego. Na podstawie analizy tych kryteriów wybrano najlepsze sklepy internetowe.
Handel internetowy staje się coraz większą konkurencją dla tego tradycyjnego. Niektóre źródła podają, że 25% Polaków robi zakupy za pośrednictwem sieci, a w tym roku wydamy na nie ok. 21,5 mld złotych. Aktywność kupujących zwiększa się zwłaszcza w listopadzie i grudniu, w okresie przedświątecznego szukania prezentów. Sklepy internetowe proponują szerszy asortyment niż te tradycyjne, zazwyczaj również lepsze ceny i kompleksową obsługę, dostawę do domu lub w inne, dowolne miejsce. Nic więc dziwnego, że klienci coraz częściej decydują się na e-zakupy.
Czemu redcoon zawdzięcza swoje wysokie miejsce w rankingu? Na pewno przyczyniły się do tego bogata oferta sklepu, duża dostępność towaru, wyczerpujące informacje na temat specyfikacji technicznej na stronach produktów, dokładnie określony czas dostawy, możliwość przedłużenia gwarancji, zamówienia usługi wniesienia towaru (również odebrania starego sprzętu); jak również przejrzystość strony internetowej i prostota dokonywania zakupów, liczne promocje, wyprzedaże i kupony rabatowe zarówno dla stałych, jak i nowych kupujących, przyjazny system obsługi klientów, gdzie uwagę zwraca zwłaszcza fakt, że konsultanci oddzwaniają do każdego interesanta, który czekał na połączenie ze sklepem powyżej dwóch minut. Sklep nie zapomina również o tych klientach, którzy używają mediów społecznościowych – „fani” sklepu na fecebooku każdego dnia zaskakiwani są nowymi promocjami i rabatami. Niezwykle miłym gestem było wręczenie kuponu rabatowego klientowi, który opisał swój bardzo kiepski dzień na facebookowej stronie sklepu. Pracownicy postanowili poprawić mu humor wspomnianym kuponem – to jedna z licznych sytuacji, w których redcoon pokazuje, że naprawdę zależy mu na klientach!
Z sukcesu sklepu zadowolona jest zwłaszcza prezes firmy – Magdalena Zomrowska, która przyznaje, że tego typu wydarzenia są najlepszą nagrodą za ogrom pracy, jaki cała ekipa sklepu wkłada w to, aby zapewnić klientom jak najwyższy poziom obsługi i najwyższą jakość internetowych zakupów. „Od pięciu lat pracujemy na swoją markę i staramy się oddać do dyspozycji konsumentów to, czego szukają: a więc szeroką ofertę, kompleksową obsługę i możliwie najniższą cenę. Jesteśmy zawsze otwarci na pytania i sugestie naszych klientów, gdyż wszystko co robimy, robimy dla Nich” – mówi Magdalena Zomrowska.
Sklep redcoon Polska został wyróżniony w kategorii Elektronika i AGD, jednak oferta sklepu jest znacznie szersza. Można tam znaleźć także sprzęt RTV – telewizory, kina domowe, wieże, odtwarzacze, systemy HiFi, głośniki i kolumny, konsole; aparaty fotograficzne i kamery wraz z wszystkimi akcesoriami – obiektywy, akumulatory, statywy i inne wyposażenie studia fotograficznego; sprzęt komputerowy; akcesoria sportowe, w tym bieżnie, orbitreki, steppery, i wiele, wiele innych. To, co może zainteresować zwłaszcza miłośników najnowszych technologii to interesująca oferta tabletów – często dostępnych jedynie w tym sklepie, w dodatku – w bardzo atrakcyjnych cenach.
Tym, co wyróżnia redcoon na tle konkurencji to niezwykle szeroka oferta, ponad 30000 produktów i 60000 książek. Warto odwiedzić sklep, szczególnie teraz, w okresie zakupów świątecznych, i przekonać się, czy redcoon faktycznie zasługuje na trzecie miejsce w rankingu. Specjaliści serwisów Money.pl, Gazeta.biz i Gazety Wyborczej dokonali już wyboru – teraz czas na konsumentów.