w ,

Quisma Aktualizacja: Nowa Platforma

Od stycznia 2012 Platforma jest dostępna także dla kampanii realizowanych w Polsce. Platforma QUISMA nie tylko gwarantuje wysoki poziom optymalizacji oraz stanowi wsparcie w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami, lecz także przynosi znaczne wymierne korzyści w postaci zwiększonej efektywności działań typu performance i ich rezultatów.

Platforma QUISMA

Jako międzynarodowa agencja specjalizująca się w performance marketingu, Quisma ma zadanieopracowywać, przystosowywać i wdrażać złożone międzynarodowe kampanie z maksymalną efektywnością. Firma rozwinęła zaawansowaną technologię dedykowaną optymalizacji. Osią nowej platformy QUISMA są dane bazujące na rozwiązaniach RTB (real-time bidding), które łączą kilka funkcjonalności pod jednym dachem: system zarządzania danymi otwarty na wszystkie popularne interfejsy komunikacji, kilka opcji targetowania umożliwiających dotarcie do właściwych grup celowych oraz nowy Ad Server z funkcjonalnością RTB połączoną z SSPs i AdExchanges. Inną podstawową cechą platformy jest funkcja Dynamic CreativeOptimization (optymalizacja dynamicznych kreacji), która gwarantuje, że odpowiedni komunikat dotrze bezpośrednio do grupy docelowej we właściwym czasie i miejscu. Dalej, możliwe jest dostarczanie i zarządzanie wielonarzędziowymi kampaniami, w tym prowadzenie i raportowanie przy użyciu jednego źródła, jakim może być PPC, SEO, affiliacja lub retargetowanie (więcej informacji www.reprize.pl) .

Plaforma QUISMA umożliwia dotarcie do 70% użytkowników Internetu w krajach regionu EMEA. Efektywność rozwiązań wzrasta również dzięki adresowaniu komunikatu do odpowiednich użytkowników, którzy są zainteresowani produktem, przy jednoczesnym zaadresowaniu potrzeb reklamodawców w zakresie skali i ceny. Innowacyjna platforma QUISMA jest znaczącą inwestycją finansową w kwocie siedmiocyfrowej w EUR. To pokazuje skalę istotności w kompleksowym zarządzaniu ROI w performance marketingu.

Więcej informacji na stronach www.quisma.com i www.reprize.pl.

QUISMA

QUISMA to wiodąca agencja marketingowa online w Niemczech. Przedsiębiorstwo z siedzibą główną w Monachium utworzone zostało w 2001 roku przez obecnych przedstawicieli zarządzających, Ronalda Paul i Normana Nötzold, a w marcu 2007 roku włączono je do GroupM (Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare).

Spektrum dokonań obejmuje wszystkie działy performance marketing – począwszy od PPC i SEO poprzez affiliate marketing i reklamę banerową w rozliczeniu za efekt aż do optymalizacji konwersji i marketing intelligence. QUISMA oferuje ekspertyzy jako największy cyfrowy usługodawca z połączeniem do klasycznego portalu planowania mediów. W QUISMA w Monachium, Düsseldorfie, Frankfurcie nad Menem, Wiedniu, Zurychu, Amsterdamie i Warszawie zatrudnionych jest ponad 120 pracowników obsługujących znanych krajowych i międzynarodowych klientów jak Expedia, PUMA, Coca-Cola, DELL lub Targobank.

GROUPM

GroupM to największa na świecie grupa mediowa skupiająca domy mediowe należące do WPP: Maxus, MEC, MediaCom, Mindshare. Głównym jej celem jest wsparcie domów mediowych WPP w obszarze klientów, akcjonariuszy oraz współpracowników. GroupM funkcjonuje jako partner kooperacyjny dla ww. domów mediowych m.in. w obszarze performance marketingu, wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu, rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych oraz marketingu sportowym, a także obsługę operacji finansowych spółek.

Wszystkie agencje–córki GroupM są aktywne na całym świecie i zajmują czołowe pozycje w swojej branży na rynkach lokalnych. GroupM wykorzystuje swój potencjał rynkowy i kapitał własności intelektualnej wspierając innowacje i rozwój nowych kanałów komunikacji dla zapewnienia korzyści klientom, jak również firmom zrzeszonym w GroupM.

Avatar photo

Napisane przez Kalitero

Wyróżnienie dla PayLane w ogólnopolskiej edycji konkursu Krajowych Liderów Innowacji i Rozwoju

Sąd udaremnia starania HP o ukrycie informacji o zbliżającym się końcu eksploatacji serwerów Itanium