w , ,

Przyznano nagrody w konkursie „Łazienka z widokiem na naturę”

Przedstawiciele marki Tork uznali, że na wyróżnienie zasługują również prace autorstwa: Michała Bielaka, Tomasza Pytel oraz Macieja Kiewiel. Jury w wyborze pro-jektów kierowało się funkcjonalnością i innowacyjnością, poziomem technicznego i estetycznego wykonania, liczbą produktów z oferty Tork wykorzystanych w projektach oraz możliwościami wdrożenia pomysłów w praktyce. W zwycięskim projekcie dominującym elementem wystroju była żywa roślinność, czyniąca przestrzeń „zdrową” i sprzyjającą relaksowi, a o oryginalności projektu zadecydował w szczególności przemyślany obieg wody, ergonomia i wysoki poziom estetyki.

Również pozostałe wyróżnione prace spełniły oczekiwania organizatora w zakresie przyjaznych środowisku rozwiązań. Przykładowo, projekt Michała Bielaka w przejrzysty sposób ukazał wykorzystanie naturalnych źródeł energii i paneli słonecznych ogrzewających wodę oraz zasilających oświetlenie. Dodatkowo przeszklone powierzchnie i dostęp do światła dziennego pozwala jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Tzw. zielony dach tworzy izolację termiczną, a zebrana z jego pomocą deszczówka po przefiltrowaniu trafia do kranów. W spłuczkach toaletowych zaplanowano wykorzystanie tzw. szarej wody pozostałej po umyciu rąk. Zarówno spłuczki, dopływ wody do kranów, jak i oświetlenie są uruchamiane za pomocą fotokomórek. W projekcie zaplanowano wykorzystanie materiałów powtórnie przetworzonych, a całość dopełniają proekologiczne rozwiązania Tork.

Jak podkreśliło jury, poziom wszystkich nadesłanych pracy był bardzo wysoki. Warto również dodać, że do organizatorów napłynęły także projekty z zagranicy. Pa-tronami medialnymi konkursu byli: InfoArchitekta www.infoarchitekta.pl, Wnętrza www.wnetrza.webzine.pl oraz branżowy miesięcznik „Łazienka”, którego wydawca ufundował dla wszystkich laureatów roczną prenumeratę czasopisma.

O firmie SCA

SCA jest globalną firmą higieniczną i papierniczą, która rozwija, produkuje i dystrybuuje produkty higieny osobistej, papierowe, opakowania oraz produkty drzewne, z obrotem ponad 11,5 mld euro. Grupa SCA zatrudnia około 52,000 pracowników w 60 krajach na świecie. Portfolio marek higienicznych obejmuje takie globalne marki jak Tena i Tork, a także marki lokalne: Tempo, Zewa, Velvet, Libero, Libresse i Edet. Rozwiązania higieniczne SCA są spotykane w ponad 90 krajach. Więcej informacji o SCA znajdziesz na www.sca.com.

O marce Tork

Marka Tork obejmuje kompletną ofertę produktów i usług związanych z higieną i utrzyma-niem czystości w toaletach w miejscach publicznych, służbie zdrowia, segmencie HoReCa i przemysłowych miejscach pracy. Dzięki doświadczeniu i znajomości kwestii higieny, Tork jest docenianym partnerem biznesowym w ponad 90 krajach. Tork jest globalną marką w portfolio firmy SCA. Najnowsze informacje o marce i produktach Tork znajdziesz zawsze na www.tork.pl.

Avatar photo

Napisane przez OmniPro

Uchwycić naturę

Eksport szkockiej whisky rośnie szybciej niż rodzima konsumpcja